نقش سامانه کیوسک بانک قرضالحسنه مهر در تسریع ارائه خدمت به مشتریان

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران، «سید سعید شمسینژاد» مدیرعامل بانک در بازدیدی سرزده از شعبه مستقل مرکزی(۳۰۰۱) در جریان جزئیات و سازوکار عملکرد سامانه بانکی مخصوص همیار مشتریان(کیوسک) قرار گرفت.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!در جریان این بازدید، پیشنهادات و راهکارهایی برای بهبود فرآیندهای اجرایی، تقویت گزینههای کارآمد و حل نواقص احتمالی سامانه مذکور مطرح شد که تأکید ویژه مدیرعامل بانک بر افزایش سطح دسترسی و تسریع در تکمیل فرآیندهای آن را در پی داشت.
در این بازدید «شمسینژاد» افزون بر بررسی و آسیبشناسی سامانه کیوسک، با تعدادی از مشتریان بانک گفتوگو کرد و در جریان دغدغه آنها قرار گرفت.
گفتنی است سامانه کیوسک مختص همیار مشتریان بانک است که از ابتدای آبان ماه بهصورت آزمایشی توسط اداره کل بانکداری الکترونیک و توسعه سامانههای نرمافزاری با هدف ارائه خدمات الکترونیکی در شعب و تسریع خدمترسانی به مشتریان راهاندازی شده است.
سامانه کیوسک قابلیتها و گزینههای متنوعی همچون مسدودی کارت، نمایش جزئیات سپرده، فعالسازی پیامک، فعالسازی کانال(رمز همراهبانک، اینترنتبانک و کیوبانک) و همچنین نمایش جزئیات وام را داراست و امکان تأمین نیازهای بانکی مشتریان را بدون مراجعه به باجههای بانک فراهم میکند.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰