تاریخ انتشار : دوشنبه 6 شهریور 1402 - 17:35
کد خبر : 64247
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مشتری سرمایه بانک ملی است بسته هستند

معاون امور شعب:

مشتری سرمایه بانک ملی است

مشتری سرمایه بانک ملی است
اخبار پولی مالی_ «مشتری» و «اعتماد مشتری» سرمایه های بانک و عامل موفقیت و تعالی خانواده بزرگ بانک ملی ایران هستند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان عضو هیات مدیره و معاون امور شعب بانک ملی ایران در همایش بررسی عملکرد حوزه ها و شعب ممتاز استان تهران این بانک گفت: «مشتری» و «اعتماد مشتری» سرمایه های بانک و عامل موفقیت و تعالی خانواده بزرگ بانک ملی ایران هستند.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

مونسان در این همایش ضمن بررسی وضعیت بانک در مدیریت بهینه منابع و مصارف، عملکرد واحدهای صف در منطقه تهران، ظرفیت های بازار در منطقه تهران و وضعیت سپرده های ارزی و ریالی افزود: هدف از برگزاری این همایش، خروج یک راهکار و برنامه عملیاتی برای برون رفت از چالش های پیش روی بانک است و در دوره جدید باید عزت و اقتدار مدیران بانک به طور محسوسی ارتقا یابد.

وی تصریح کرد: در همین راستا اختیارات معاونین شعیب به روسای ادارات تفیذ شده و اختیارات روسای حوزه و شعب باید در سطحی باشد که در مقام مدیرعامل بانک با مشتری ارتباط گرفته و گفت و گو کنند.

مونسان با بیان اینکه مدیریت دارایی و بدهی یکی از اصول اداره موسسه اقتصادی است، ادامه داد: ابتکار عمل مهم است. ما تفیذ اختیار به مدیران بانک را بیشتر کرده ایم و انتظار داریم این ابتکار عمل را از مدیران و همکارانم بیش از پیش شاهد باشیم.

معاون امور شعب بانک ملی ایران با اشاره بر اهمیت جایگاه شعب بانک در سطح تهران تاکید کرد: پایتخت ظرفیت و پتانسیل بالایی به لحاظ اقتصادی دارد و ادارات امور شعب بانک در استان می توانند محرکه اقتصاد کشور باشند و این مهم با تلاش همکاران پرتلاشم قابل دسترسی است.

وی مشتریان خاص را یک فرصت و غنیمت بزرگ برای بانک و شعب برشمرد و گفت: مشتریان خاص می توانند یک فرصت حتی برای عبور بانک از دوران های بحران باشند و چه بسا مشتری خود واسطه ای برای جذب مشتری دیگر و جذب منابع جدید باشد.

مونسان بیان کرد: یک بانکدار حرفه ای باید در طول روز به مشتریان خود سرکشی کند و مشتری مداری یقینا تاکنون سرلوحه همکارانم در سطح شعب بوده و از این پس نیز ارتقای تعاملات با مشتریان سرلوحه آنها خواهد بود.

در پایان نیز روسای حوزه ها و شعب دیدگاه ها و پیشنهادهای خود درباره جذب منابع، مدیریت دارایی و بدهی، ارتقای اصول مشتری مداری، راهکارهای توسعه خدمت رسانی به مشتری در شعب و… را بیان کردند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه بیمه پارسیان