خدمات و محصولات بانکداری الکترونیکی بانک آینده با رویکرد مشتری مداری
به گزارش اخبار پولی مالی، ارائه خدمات متنوع و گسترده بانک آینده در عرصه بانکداری الکترونیکی در قالب محصولات و خدماتی از قبیل: سامانههای پرداخت الکترونیکی مانند کیلید(سامانه مبتنی بر حساب و با قابلیت ارائه خدمات ویژه برای مشتریان حقوقی)، همراه کارت(سامانه نرم افزاری ساده، کاربردی و رایگان برای انجام فعالیتهای پرداختهای بانکی تنها با داشتن رمز دوم کارت بانکی با استفاده از تمامی کارتهای عضو شبکه شتاب)، آبانک(یک بانک دیجیتال با امکان استفاده از تمامی خدمات بانک آینده به صورت یکپارچه و امن) و پیشخوان مجازی(ارائه خدمات در دو دسته غیرحضوری (آنلاین) و حضوری (تحویل در محل) به مشتریان به مانند یک شعبه حقیقی) و ارائه محصولات متفاوت و متمایز مانند کارت هدیه واقعیت افزوده(محصولی منحصر بفرد در شبکه بانکی مطابق با تکنولوژی روز دنیا با قابلیت بارگذاری ویدیو به صورت شخصیسازیشده) و سفته و برات الکترونیکی(اجرای تمامی فرآیندهای مرتبط در بستر امضای دیجیتال، اصالت و اعتباربخشی با امضای دیجیتال، جلوگیری از جعل و سواستفادههای احتمالی)، موجب ایجاد یک فرصت مناسب در ارائه خدمات کیفی و همچنین کمک به کاهش هزینه برای مشتریان و خلق ارزش برای آنان بوده و خواهد بود.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!گفتنی است تمرکز بر بانکداری الکترونیکی و طراحی محصولات و خدمات مبتنی بر پلتفرمهای الکترونیکی، تلاشی است از سوی بانک آینده در تحقق بانکداری جامع و کیفیسازی بخشهایی از بانکداری خرد و توجه به نیازها و انتظارات روزانه مردم و مشتریان.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰