تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1402 - 13:15
کد خبر : 62037
چاپ خبر
دیدگاهها برای ارتباط تلفنی مدیر امور ناحیه یک بانک رفاه با مشتریان این بانک در استان تهران بسته هستند
ارتباط تلفنی مدیر امور ناحیه یک بانک رفاه با مشتریان این بانک در استان تهران
اخبار پولی مالی_ در راستای شفافیت، پاسخگویی و افزایش رضایتمندی مشتریان، بستر ارتباط مستقیم تلفنی مشتریان این بانک در استان تهران با حمیدرضا صفائیان مدیر امور ناحیه یک بانک رفاه از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) مستقر در محل استانداری تهران، فراهم شده است.
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مشتریان بانک رفاه در استان تهران میتوانند از ساعت ۹ الی ۱۱ روز چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه از طریق تماس با این سامانه به شماره ۱۱۱ مسائل، چالشها و پرسشهای خود را با مدیر امور ناحیه یک این بانک در میان بگذارند.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!این ارتباط در راستای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد و با هدف تکریم مشتریان بانک رفاه کارگران اجرایی شده است.
شایان ذکر است، رویکرد مشتریمداری و تکریم مشتریان یکی از اصول اساسی فعالیت بانک رفاه کارگران از بدو تاسیس تاکنون بوده است که در سالهای اخیر با جدیت بسیار بیشتری در دستور کار مدیران و کارکنان این بانک قرار گرفته است.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰