تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1402 - 16:09
کد خبر : 59700
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بانک صادرات ایران بر محور رعایت قانون و مقررات، «در خدمت مردم» است بسته هستند

مدیرعامل بانک:

بانک صادرات ایران بر محور رعایت قانون و مقررات، «در خدمت مردم» است

بانک صادرات ایران بر محور رعایت قانون و مقررات، «در خدمت مردم» است
اخبار پولی مالی_ بانک صادرات ایران با پیگیری راهبردهای عملیاتی در سال ۱۴۰۲، سیاست‌ها و برنامه‌های خود برای اصلاح ساختارها، نقش‌آفرینی در رشد اقتصادی، ارزش‌آفرینی پایدار، رعایت دقیق مقررات پولی و بانکی و پاسخ‌گویی به نیازهای مشتریان و مردم را با جدیت دنبال می‌کند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات با بیان این مطلب، افزود: مأموریت بانک صادرات ایران ارائه خدمات جامع و متنوع بانکی و مالی به عموم جامعه با بهره‌گیری از بسترهای فن‌آوری اطلاعات با تاکید بر ارزش‌آفرینی پایدار برای ذی‌نفعان، نقش‌آفرینی در رشد اقتصادی و توسعه صادرات کشور و حضور مؤثر در بازارهای ملی و بین‌المللی است و این مأموریت از طریق عملیاتی کردن سیاست‌ها و راهبردهای مدون در سال جاری انجام خواهد شد.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

وی با قدردانی از تلاش کارکنان برای موفقیت بانک در رعایت مقررات و دستورالعمل‌های بانک مرکزی از جمله رعایت دقیق نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار و تلاش برای پرهیز از اضافه برداشت و در عین حال ارائه خدمات صادقانه به مردم، در تشریح سیاست‌های محوری بانک، افزود: سیاست‌های کلان بانک صادرات ایران در بخش‌های توسعه سهم از بازار، مدیریت هزینه‌ها با تاکید بر کاهش بهای تمام‌شده پول، مدیریت و کنترل مطالبات غیرجاری، پرهیز از اضافه برداشت، متوازن‌سازی مصارف، تحول دیجیتال و از جمله راه‌اندازی نئوبانک برای دستیابی به بهترین جایگاه در نظام بانکی و خدمت بیشتر به مردم در دستور کار است.

ایمانی همچنین مدیریت و کنترل دارایی‌های غیرمولد و اجرای طرح‌های فروش دارایی‌های مازاد و تملیکی را از دیگر سیاست‌های بانک برشمرد و تاکید کرد: فروش اموال و دارایی‌های مازاد و تملیکی در سال ۱۴۰۲ به عنوان یکی از برنامه‌های جدی بانک صادرات ایران در دستور کار است.

مدیرعامل بانک صادرات ایران همچنین چابک‌سازی و افزایش بهره‌وری در بانک را مورد توجه قرار داد و افزود: سرعت روزافزون تغیییرات در دنیای بانکداری و تشدید رقابت در عرصه استفاده از خدمات و روش‌های نوین بانکداری، موجب شده تا مسیر خدمت‌رسانی مستقیم در شعب به فضای مجازی و سامانه‌های غیرحضوری تغییر یابد و به همین دلیل بانک صادرات ایران از طریق تغییر ساختارهای مالی و سازمانی از جمله برنامه برای افزایش سرمایه و همچنین تمرکز بر تقویت ظرفیت‌های بانکداری جامع، طرح ارتقای سودآوری از طریق بهینه‌سازی شعب سودآور و پوشش زیان در سایر شعب را عملیاتی می‌کند.

ایمانی ارتقای بهره‌وری منابع و دارایی‌ها، بهبود و ارتقای تجربه خدمات دیجیتال مشتریان، بهبود و افزایش سهم درآمدهای ارزی و همچنین همسوسازی اهداف فردی و سازمانی را مهمترین راهبردهای بانک در سال جاری برشمرد. ​

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه