تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 تیر 1402 - 15:15
کد خبر : 58081
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای «دزیانی» سرپرست جدید مرکز حراست بانک ملی شد بسته هستند

«دزیانی» سرپرست جدید مرکز حراست بانک ملی شد

«دزیانی» سرپرست جدید مرکز حراست بانک ملی شد
اخبار پولی مالی_ مراسم معارفه علیرضا دزیانی مشاور و سرپرست مرکز حراست بانک ملی ایران و تکریم اکبر شبانی رئیس پیشین این مرکز با حضور مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و هیات عامل، برگزار شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک در این مراسم ضمن قدردانی از عملکرد اکبر شبانی با اشاره به تجربه و ویژگی های علیرضا دزیانی، گفت: نگاه ما این است که نیروی انسانی موجود در بانک ملی ایران دارای ظرفیت مناسبی هستند و از تجربه و اشراف این نیروها بر امور بانک، باید به نحو مناسبی استفاده شود.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

وی افزود: فضای تعاملی میان مرکز حراست و بخش های دیگر یک سازمان می تواند بسیاری از انحرافات از برنامه ها و اهداف را جبران کند.

مدیر عامل بانک ملی ایران تاکید کرد: دو بخش حراست و بازرسی بازوان توانمند بانک ملی ایران هستند و باید جایگاه مناسبی در بانک داشته باشند.

نجارزاده ادامه داد:مهم ترین دارایی بانک ملی ایران ۳۰ هزار نیروی انسانی هستند که از نظر سطح دانش و تجربه در شبکه بانکی،پیشرو هستند،بنابراین یکی از وظایف مرکز حراست،صیانت از این نیروی ارزشمند انسانی در برابر آسیب است.

وی با تاکید بر ضرورت صیانت از نام و اعتبار بانک ملی ایران، گفت: عملکرد شرکت هایی که زیر مجموعه بانک هستند نیز بر اعتبار بانک نزد مردم تاثیر گذار است، از این رو باید نظارت موثری بر عملکرد آنها صورت گیرد.

معاون سازمان حراست کل کشور نیز در این مراسم گفت: وظیفه ذاتی و قانونی مرکز حراست، اشراف بر محیط و عملکرد هر سازمان از جمله بانک ملی ایران است بنابراین ضروری است با همگرایی و همکاری همه بخش های بانک، این اشراف تقویت شود.

وی افزود: وظیفه حراست این است که با نگاه پیگیرانه به عنوان دیده بان بانک در امور مختلف ورود کند و این یک مطالبه جدی است که لازمه آن تداوم همکاری همه بخش های بانک است.

معاون سازمان حراست کل کشور تاکید کرد: مدیران بانک باید مسئله محور باشند و از دیدگاه مردم عملکرد مربوط به بخش خود را ارزیابی کنند که اگر به جای مردم بودیم، از این امور راضی بودیم،یا خیر؟چنین رویکردی می تواند منجر به حل بسیاری از مشکلات می شود.

وی بیان کرد: ارتباط صمیمی میان کارکنان و مرکز حراست باید تقویت شود.حراست باید محل رجوع کارکنان باشد تا در این ارتباط،مشکلات آنها بر طرف شود.

علیرضا دزیانی مشاور و سرپرست مرکز حراست بانک ملی ایران نیز در این مراسم با بیان برنامه های خود در دوران تصدی این مرکز، گفت: همیاری و همکاری همه بخش های بانک می تواند بیش از گذشته به موفقیت برنامه ها و اهداف در نظر گرفته شده، یاری رساند.

اکبر شبانی نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد خود در دوران تصدی ریاست این مرکز، برای سرپرست جدید مرکز حراست، آرزوی موفقیت کرد.

 

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه