تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تیر 1402 - 13:54
کد خبر : 57797
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای «پیمان قربانی» رئیس پژوهشکده پولی و بانکی شد بسته هستند

«پیمان قربانی» رئیس پژوهشکده پولی و بانکی شد

«پیمان قربانی» رئیس پژوهشکده پولی و بانکی شد
اخبار پولی مالی_ پیمان قربانی با حکم رئیس کل بانک مرکزی، رئیس پژوهشکده پولی و بانکی شد.

به گزارش اخبار پولی مالی، اصغر ابوالحسنی؛ قائم مقام بانک مرکزی و سرپرست پیشین پژوهشکده پولی و بانکی در مراسم معارفه رئیس جدید پژوهشکده پولی و بانکی، در سخنانی ضمن تبریک به قربانی اظهار کرد: در دوره جدید تلاش شد پژوهشکده با اقدامات و پژوهش‌های کاربردی بتواند بازویی قوی برای بانک مرکزی شود که در این امر تاحد قابل قبولی موفق بوده است.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

وی افزود: گزارش‌های سیاستی و پژوهش‌های کاربردی نظیر موضوع تثبیت ارزی، اضافه برداشت‌ها و موضوع اصلاح واحد پول کشور از جمله آن‌ها است.

ابوالحسنی تاکید کرد: همکاران و اعضای هیات علمی پژوهشکده پولی و بانکی در تحقیقات و پژوهش‌های خود مطابق نیاز‌های بانک مرکزی حرکت می‌کنند و امیدواریم این رویه قوام و دوام داشته باشد و پژوهشکده بهتر از قبل به راه خود ادامه دهد.

قائم مقام بانک مرکزی همچنین درباره افزایش اعضای هیات علمی پژوهشکده تاکید کرد و گفت: درباره جذب نخبگان و شاگردان ممتاز دانشگاه‌ها برنامه ریزی و اقدام لازم صورت گیرد.

پیمان قربانی؛ رئیس جدید پژوهشکده پولی و بانکی نیز در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی به جهت اعتماد به وی و همچنین تشکر از زحمات ابوالحسنی سرپرست پیشین پژوهشکده گفت: با کمک همکاران پژوهشی و حمایت‌های بانک مرکزی تلاش خواهیم کرد تا کمک کار قوی برای سیستم بانکی کشور و بانک مرکزی باشیم.

وی اظهار امیدواری کرد: پژوهشکده بتواند در تحقیقات خود همواره مکمل رفع نیاز‌های بانک مرکزی باشد.

رئیس جدید پژوهشکده پولی و بانکی گفت: پژوهش‌های کاربردی و همچنین تشکیل «کمیته نقدینگی» برای کمک به بهبود اقتصاد کشور در دستور کار قرار دارد.

یکتا اشرفی؛ مشاور و مدیرکل حوزه هیات عامل بانک مرکزی نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه مهم و تاثیرگذار پژوهشکده پولی و بانکی ابراز امیدواری کرد: این مرکز پژوهشی با تحقیقات کاربردی بتواند بیش از پیش به اجرای سیاست‌های بانک مرکزی کمک کند و بال پرقدرت سیستم بانکی کشور باشد.

وی همچنین بر جذب نیروی انسانی از دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: بانک مرکزی همراهی و همکاری خود را با پژوهشکده بیش از پیش تقویت می‌کند تا مشکلات برطرف شود.

همچنین در ابتدای این جلسه، حمید زمان‌زاده؛ معاونت پژوهشی پژوهشکده پولی و بانکی، گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد پژوهشکده در حوزه‌های مختلف از جمله پژوهش‌های کاربردی، انتشار مجلات به زبان‌های فارسی و انگلیسی، برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی و همچنین حمایت از پایان نامه‌های دانشجویان ارائه داد.

گفتنی است پیمان قربانی رئیس جدید پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی، دکتری اقتصاد از دانشگاه ESSEX انگلستان با گرایش تخصصی: اقتصاد پول، اقتصاد کلان و اقتصاد سنجی دارد و پیش از این معاون اقتصادی بانک مرکزی بوده است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه