تاریخ انتشار : یکشنبه 7 خرداد 1402 - 11:38
کد خبر : 54843
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای قدردانی وزیر اقتصاد از بانک ملی در سفر به استان کردستان بسته هستند

قدردانی وزیر اقتصاد از بانک ملی در سفر به استان کردستان

قدردانی وزیر اقتصاد از بانک ملی در سفر به استان کردستان
اخبار پولی مالی_ اخبار پولی مالی_ سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و هیات همراه در سفر دو روزه خود به استان کردستان در جلسه ای که با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و نیز استاندار کردستان برگزار شد از عملکرد مثبت بانک ملی ایران در استان تقدیر کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملی، خاندوزی وزیر امور اقتصادی با حضور در جلسه شورای هماهنگی مدیران استانی واحدهای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک‌های استان کردستان از خدمات بانک ملی ایران به مردم و استان های محروم قدردانی کرد.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

سیداحسان خاندوزی از زیرمجموعه‌های وزارت اقتصادی و دارایی در استان خواست تا خستگی‌ناپذیر و به صورت ویژه به مردم استان کردستان خدمت کنند.

وی افزود: برخی استان‌ها مثل کردستان میراث‌دار کم توجهی بوده اند که باید در حد شایستگی مردم استان جبران شود و برای جبران عقب ماندگی باید با سرعت بیشتری کار ادامه یابد تا بتوان زیرساخت های لازم و امکان شکوفایی استعداهای اقتصادی را فراهم کرد.

علی اشرف یوسفی قیاسی ، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان و رئیس اداره امور شعب استان کردستان، ضمن ارایه گزارشی از عملکرد بانک های استان در شاخص های مخلف بانکی ، به ارائه پیشنهادات مختلف در این خصوص پرداخت.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در پایان سفر خود به استان کردستان بعد از بازدید از طرح تجاری تفریحی سنه سنتر، با فعالان اقتصادی استان نیز دیدار کردو سپس برای بازدید از مرز باشماق مریوان و اطلاع از وضعیت مرز، به مریوان سفر کرد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه