مدیرعامل موسسه اعتباری ملل:
خدمت رسانی به ارباب رجوع باعث رضایت خداوند و مردم میشود
به گزارش اخبار پولی مالی، جوادی مدیر عامل موسسه اعتباری ملل در جلسهای که با حضور اعضای هیئت مدیره، معاونین، مدیران و روسای مناطق، حوزهها و شعب تهران به منظور قدردانی از شعب برتر در سال ۱۴۰۱ برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش همه جانبه همکاران در راستای تحقق اهداف و سیاستهای اتخاذشده موسسه بیان داشت در سال گذشته تعدادی از شعب فراتر از برنامههای مدون تلاش کردند که از عملکرد ایشان تقدیر می گردد و در ادامه اظهار امیدواری نمودند که تلاش همکاران در سال آینده چنین جلسه ای برای کلیه شعب برگزار نماییم.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!وی ضمن تبیین نقاط قوت و ضعف عملکرد سال گذشته اظهار داشتند: با ابلاغ برنامه تدوین شده هیئت مدیره تمامی واحدهای صف و ستاد باید برای حصول به اهداف تعیین شده و بدست آوردن سهم مناسب از بازار پول تلاش نمایند.
جوادی با تاکید به تکریم مشتری و پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع خاطر نشان کرد: تعامل با صاحبان کسب و کار تاثیر بسزایی در افزایش سهم بازار موسسه دارد و بستر مناسبی برای رضایتمندی مشتریان را فراهم می کند.
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل یکی از عوامل مهم رضایت مشتریان را استفاده از تکنولوژی دانست و اظهار داشت: برای پیشتازی و پیشرو بودن نیازمند اطلاعات به روز و آگاهی و انگیزه لازم هستیم بنابراین می بایست از تکنولوژی روز بهره ببرید و به شرایط حاضر خود قانع نشوید.
وی خاطرنشان کرد: همکاران گرامی نظرات، ایده ها و طرح های خود را جهت ارتقای عملکرد و ایجاد فرصتهای جدید و بهبود وضعیت موسسه با راهکارهای اجرایی به مسئولین ارائه نمایند تا بتوانیم در سال جاری تحولی در ارائه خدمات به مشتریان ایجاد کنیم.
جوادی به اهمیت جذب منابع و اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی گفت: اولویت و هدف موسسه در حوزه تخصیص منابع در سال ۱۴۰۲ تحقق شعار سال که توسط مقام عظمای ولایت بیان شده است، مهار تورم و رشد تولید است و باید از ظرفیت های موسسه جهت رشد تولید و توسعه و رونق اقتصادی کشور بهره جست .
مدیرعامل ضمن بیان ویژگی های موسسه اظهار داشت: فعالیت درموسسه را قدر بدانید و خداوند را شاکر باشید که توفیق خدمت به مردم عزیز ایران به منظور رفع مشکلات و دغدغه آنها را به شما عنایت نموده است.
وی با تاکید بر لزوم افزایش اطلاعات شغلی تصریح کرد در عصر حاضر فناوری اطلاعات مسیر پر شتابی دارد، لذا برای هماهنگ کردن خود با این تحولات می بایست مداوم مطالعه و آموزش های لازم را ببینید و اگر از این تحولات عقب بمانیم سهم خود را از بازار از دست خواهیم داد.
در خاتمه از روسای شعب جنت آباد (محمود صفایی)، میدان کاج (اسدالله جمال)، جمال زاده (مریم آقارضی) شعبه کامرانیه شمالی (حسین رحیمی) به دلیل رشد منابع فراتر از اهداف تعیین شده با اهداء جوایز ارزنده تقدیر به عمل آمد.
برچسب ها :ارباب رجوع ، خدمت رسانی به ارباب رجوع ، موسسه اعتباری ملل
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰