پاسخ به بیش از ۲۴۲ هزار تماس از سوی مرکز تماس بیمه رازی
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی که از ۱۷ آذرماه سال ۱۳۹۹ آغاز به کار کرده تا به امروز به ۲۴۲ هزار و ۸۵۶ تماس دریافتی به صورت ۲۴ ساعته پاسخ داده است.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!از همکاران فعلی مرکز تماس بیمه رازی میتوان به محمد سجاد دینی ( سرپرست اداره ارتباط با مشتریان)، نسیم چیتگر، علیرضا هدایتی، شهرام روشن ضمیر، آیدین نعمت الهی، فاطمه بختیاری و سپیده محرابی اشاره کرد که به طور میانگین در سال جاری روزانه به ۷۴۵ تماس دریافتی پاسخ دادهاند که بیشترین تماسهای ورودی این مرکز با سهم ۷۹٫۸ درصدی مربوط به بیمههای درمان و ۱۲٫۳ درصدی مربوط به بیمههای اتومبیل است.
بررسیها نشان از آن دارد که به طور روزانه همکاران مرکز تماس بیش از ۱۱ ساعت مکالمه با مشتریان، بیمهگذاران و نمایندگان دارند.
برچسب ها :بیمه رازی ، مرکز تماس بیمه رازی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰