اعلام و پرداخت خسارت برخط ثالث و بدنه در بیمه کوثر عملیاتی شد
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابطعمومی و اعلام مدیر بیمههای اتومبیل بیمه کوثر، بیمهشدگان تحتپوشش بیمه ثالث و بدنه این شرکت می توانند با استفاده از تلفن همراه خود، از محل حادثه و بخشهای خسارتدیده خودرو عکس بگیرند و به همراه سایر مدارک و مستندات درخواستی، در سامانه «بیمه کوثر من» به نشانی https://mykins.ir/ElamKhesarat بارگذاری کنند.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!بهادر یاریپور با بیان اینکه پس از ثبت پرونده در سامانه، در اسرع وقت کارشناسان، ارزیابی خسارت را انجام میدهند، تاکید کرد: بیمه شده به منظور تسریع در دریافت مبلغ خسارت باید شماره شبای حساب خویش را در سامانه ثبت کند.
وی با بیان اینکه در صورت نیاز به مدارک دیگر برای تکمیل پرونده، کارشناسان خسارت به بیمهشده اطلاع میدهند، افزود: پس از تکمیل مدارک و در مدت زمان کوتاه، پروندهها رسیدگی و مبلغ خسارت به حساب زیاندیدگان واریز میشود.
مدیر بیمههای اتومبیل با اشاره به اینکه تمامی مراحل بدون حضور مشتری و به صورت برخط انجام میشود، تصریح کرد: این امر باعث جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه بیمهشده و زیاندیدگان و همچنین تسریع در روند رسیدگی و پرداخت خسارت میشود که در نهایت موجبات حفظ و نگهداشت و افزایش رضایت بیمهشدگان را به دنبال خواهد داشت.
برچسب ها :بيمه كوثر ، خسارت بدنه ، خسارت برخط ثالث
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰