تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 - 10:40
کد خبر : 35904
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ابزار ایجاد ارزش مشتری از اصول مهم در بیمه تجارت‌نو بسته هستند

ابزار ایجاد ارزش مشتری از اصول مهم در بیمه تجارت‌نو

ابزار ایجاد ارزش مشتری از اصول مهم در بیمه تجارت‌نو
اخبار پولی مالی_ معاون توسعه بازار و شبکه فروش شرکت بیمه تجارت نو اذعان داشت که استمرار و ارتقای کیفیت ارتباط با مشتریان یکی از اصول مهم در بیمه تجارت‌نو است که یکی از راه‌های ایجاد حس رضایت ماندگاری برند و افزایش نرخ تعامل گروه‌های ذینفع، برگزاری مسابقه و چالش است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو؛ آزاد حسنی، معاون توسعه بازار و شبکه فروش شرکت بیمه تجارت نو اظهار کرد: امسال به مناسبت گرامیداشت روز ملی صنعت بیمه تصمیم گرفتیم در قالب مسابقه “بنوکاپ”، میزان آگاهی مشتریان، شبکه فروش و حتی همکاران را در خصوص دانش بیمه‌ای، برند شرکت و محصولات و خدمات بیمه تجارت‌نو به چالش بکشیم.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

حسنی در ادامه گفت: در چالش بنوکاپ که از تاریخ هفتم لغایت سیزدهم آذر ماه برگزار می‌شود جوایز ارزنده ای برای برندگان در نظر گرفته شده و شرکت در مسابقه برای بیمه‌گذاران، بیمه‌شدگان، کارگزاران، نمایندگان و عموم مردم امکان پذیر است.

وی همچنین در حاشیه مسابقه بنو کاپ افزود: در حال حاضر شرکت بیمه تجارت‌نو از مرز فروش ۲۰۰۰ میلیارد گذشت و تا آخر پاییز بودجه مصوب شرکت، محقق خواهد شد و در سه ماهه آخر سال بیشتر بر وصول مطالبات، فروش در بازار خرد و تقویت شبکه فروش خواهیم پرداخت .

علاقه مندان با مراجعه به وبسایت شرکت بیمه تجارت‌نو یا اپلیکیشن بنو می توانند در مسابقه بنوکاپ شرکت کنند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه