تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آبان 1401 - 17:03
کد خبر : 34473
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پنج شنبه آخرین مهلت ارائه پیشنهاد شرکت در مزایده املاک و مستغلات بسته هستند

پنج شنبه آخرین مهلت ارائه پیشنهاد شرکت در مزایده املاک و مستغلات

پنج شنبه آخرین مهلت ارائه پیشنهاد شرکت در مزایده املاک و مستغلات
اخبار پولی مالی_ تعدادی از املاک تحت اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از طریق مزایده سراسری شماره 1133 و با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) و به صورت الکترونیکی به فروش می رسد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، علیرضا نورنژاد معاون حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان اموال تملیکی اظهارداشت: آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت برای مزایده سراسری ۱۱۳۳ ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۲۶ آبان ماه است و رمزگشایی پیشنهادها هم ساعت ۱۴ روز شنبه مورخ ۲۸ آبان ماه با حضور اعضای فروش سازمان انجام می شود.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

عضو هیات مدیره و معاون حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تاکید کرد: برگزاری مزایده صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی setad.ir خواهد بود و همه مراحل فرایند مزایده شامل پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، ارسال پیشنهاد قیمت و رمزگشایی در بستر سامانه مذکور صورت می‌پذیرد.

وی در پایان گفت: خریداران برای بازدید از املاک مطرح در مزایده با شماره ۲۷۶۵۲۲۹۵ ستاد مرکزی هماهنگی لازم انجام و به نشانیWWW.TAMLIKI.IR مراجعه کنند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.