بهبود خدمات مرکز سامان ارتباط
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از سامان رسانه، بانک سامان با ایجاد تغییراتی در ساختار مرکز تماس خود، ضمن یکپارچه سازی تمامی درگاههای ارتباطی، کیفیت ارائه خدمات خود به مشتریان را افزایش داد.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!براین اساس با تغییرات صورت گرفته، از این پس مشتریان ویژه و خاص بانک سامان میتوانند از طریق شماره ۰۲۱۶۴۲۲ خدمات خود را دریافت کنند. همچنین با ادغام سرویس تل بانک و تلفن بانک، مشتریان بانک سامان این امکان را خواهند داشت تا مراحل دریافت خدمات خود را مدیریت کنند. همچنین خدمات تل بانک برای تمامی مشتریان تلفنبانک نیز فعال شده است.
علاوه بر این، با تغییرات ایجاد شده، رمز دوم تلفن بانک حذف و مشتریان این سرویس از این پس برای استفاده از خدمات رمز پویا دریافت خواهند کرد.
لازم به ذکر است، علاوه بر این تغییرات، خدمات جدیدی شامل انواع انتقال وجه، پرداخت قبوض، دریافت گزارشات سپرده و کارت، خدمات مربوط به چکهای صادره، واگذار شده، مسدود سازی چک و دسته چکها و در نهایت فعال سازی پیامک در مرکز تماس مشتریان بانک سامان گنجانده شده است.
علاقهمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا استفاده از خدمات این مرکز میتوانند با شماره ۰۲۱۶۴۲۲ تماس بگیرند.
برچسب ها :بانک سامان ، خدمات مرکز سامان ارتباط ، مرکز سامان ارتباط
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰