تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1400 - 15:06
کد خبر : 10697
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای طرح پیشخوان مجازی، حجم مراجعه مشتریان را کاهش می‌دهد بسته هستند

رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ک

طرح پیشخوان مجازی، حجم مراجعه مشتریان را کاهش می‌دهد

طرح پیشخوان مجازی، حجم مراجعه مشتریان را کاهش می‌دهد
اخبار پولی مالی- «همه امور بانکی مشتریان بدون مراجعه به بانک و در کمترین زمان ممکن از طریق شعبه مجازی انجام خواهد شد که حجم مراجعه مشتریان به شعبه‌های بانک را کاهش خواهد داد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، محسن پدرام رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در دیدار با پرسنل استان کرمانشاه گفت: به یقین می‌توان گفت در آینده‌ای نزدیک، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران جزو بانک‌های برتر کشور خواهد شد.
وی ادامه داد: ایمان راسخ همکاران بانک به برکت قرض‌الحسنه به‌عنوان یک راهکار اقتصادی شرع مبین اسلام در کنار برنامه‌های متحول‌کننده تیم جدید مدیریت بانک، آینده‌ای روشن را رقم می‌زند.
رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به برنامه‌های زیرساختی در حال اجرای بانک اظهار کرد: پیشخوان یا همان شعبه مجازی ابتکار جدیدی از دکتر شمسی‌نژاد، مدیرعامل بانک است. همه امور بانکی مشتریان بدون مراجعه به بانک و در کمترین زمان ممکن از طریق شعبه مجازی انجام خواهد شد که نهایتاً با بالا بردن کیفیت خدمات ارائه شده، حجم مراجعه مشتریان به شعبه‌های بانک را کاهش خواهد داد.
پدرام ادامه داد: با برنامه‌ها و ایده‌های منسجمی که در حال پیاده‌سازی است، می‌توان آینده‌ای روشن و مناسب را برای بانک متصور بود.
سیاست‌های اعتباری بانک در سال جدید بازنگری می‌شود
رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: دغدغه اصلی مدیران ارشد بانک، کاهش حجم کاری همکاران بانک است تا با ایجاد یک محیط منور به نام قرض‌الحسنه بتوانیم بانکی مهرورز هم برای مشتریان بانک هم برای خانواده کارکنان بانک داشته باشیم. متأسفانه در حال حاضر ترافیک کاری همکاران باعث تمرکز آن‌ها بر فعالیت‌های روزمره شده و در نتیجه از هدف اصلی تشکیل بانک یعنی ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه قدری فاصله شده است.
پدرام بازنگری در سیاست‌های اعتباری بانک در سال جدید را گامی بلند برای اصلاح امور جاری بانک دانست و گفت: کاهش فرآیندهای پیچیده جاری، اصلاح و به‌روزرسانی سامانه‌های موجود با در نظر گرفتن نظرات کارکنان صف، الکترونیکی کردن بیشتر خدمات بانک و بازنگری در تفاهم‌نامه‌های سازمانی موجود اصلی‌ترین برنامه‌های سال آتی هستند که نتیجه آن رضایتمندی بیشتر مشتریان و همکاران بانک خواهد شد.
وی تأکید کرد: حرکت به سوی غیرحضوری شدن خدمات بانک به معنای کاهش شعب و کارکنان بانک نیست، بلکه سیاست جدید بانک حفظ سلامت کارکنان با کاهش حجم کاری آن‌هاست.
در پایان این جلسه، رئیس هیأت مدیره با تعدادی از کارکنان استان کرمانشاه گفت‌وگو کرد و نظرات و پیشنهادات آن‌ها در خصوص امورات بانک را به‌صورت لحظه‌ای از طریق رؤسای ادارات کل ستادی بانک پیگیری کرد.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!
اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه