تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1400 - 11:12
کد خبر : 7847

مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران:

۷۴ درصد منابع بانک توسعه صادرات ارزان قیمت است

۷۴ درصد منابع بانک توسعه صادرات ارزان قیمت است
اخبار پولی مالی- 74 درصد از منابع شعب در بانک توسعه صادرات، منابع ارزان قیمت است و تنها 26 درصد از منابع شعب، سپرده های سرمایه گذاری هستند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، حبیب احمدی،مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران درباره عملکرد شعب این بانک در بخش خدمات اظهار داشت: با وجود تحریم‌ها، مجموع خدمات ارائه شده در بخش اعتبارات اسنادی و بروات وارداتی توسط شعب بانک تا پایان مهرماه به ۱۵۳ میلیون دلار و در بخش اعتبارات اسنادی و بروات صادراتی با رشد ۳۷۸ درصدی به رقم ۲۴۰ میلیون دلار رسید.
به گفته مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران، در هفت ماهه نخست امسال، شعب این بانک، ۵۹۵ میلیون دلار حواله ارزی صادر کرده‌اند که نسبت به سال گذشته رشدی ۶۱ درصدی نشان می‌دهد و بیانگر ۱۵۴ درصد دسترسی به اهداف است.
وی عملکرد شعب بانک توسعه صادرات در بخش اعتبار اسنادی داخلی را مطلوب توصیف کرد و اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان مهرماه، بیش از ۱۶ هزار میلیارد ریال اعتبار اسنادی داخلی در شعب گشایش شده که ۲۷۰ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته و ۱۰۸ درصد دسترسی به اهدف بانک را محقق کرده است.
احمدی خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۸ میلیون دلار خرید و بالغ بر ۲۹۰ میلیون دلار فروش ارز به مشتریان بانک توسعه صادرات ایران داشته ایم که رشد ۷۴۰ درصدی نشان می دهد.
وی همچنین میزان صدور ضمانت‌نامه در شعب این بانک را یک هزار و ۶۱۸ میلیارد ریال اعلام کرد که بامیزان ضمانت نامه های صادر شده در سال گذشته برابراست.
مدیرامور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات افزود: در هفت ماهه امسال ۳۵ مشتری جدید حقوقی و ۱۳ مشتری حقیقی را جذب و ۴۶ مشتری بازجذب شده اند و در مجموع ۹۴ مشتری که از نظر دسترسی به اهداف ۱۵۴ درصد موفق عمل کرده ایم.
وی با اعلام اینکه بسته بانکداری شرکتی برای ارائه به مشتریان این بخش تدوین و ابلاغ شده، گفت: در حال حاضر ۱۱۰ مشتری بانکداری شرکتی داریم که تا پایان سال جاری به ۱۲۰ مشتری خواهد رسید. و برای این مجموعه بسته بانکداری شرکتی تهیه و ابلاغ شده است.
گفتنی است؛ بانک توسعه صادرات دارای ۳۸ شعبه در سراسر کشور است که این شعب دارای ۴۸۵ نفر پرسنل هستند. این تعداد ۴۵ درصد از کل کارکنان بانک توسعه صادرات را شامل می‌شود.
از ۳۸ شعبه بانک توسعه صادرات، ۳۱ درصد شعب در تهران و ۶۹ درصد در سایر شهرهای کشور قرار دارد. همچنین از این تعداد شعب، هشت شعبه ممتاز، هشت شعبه درجه یک و ۲۲ شعبه درجه دو هستند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.