تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1400 - 10:21
کد خبر : 3156

در راستای حمایت از تولید :

۶ هزار میلیارد ریال کالا به صاحبانشان واگذار شد

۶ هزار میلیارد ریال کالا به صاحبانشان واگذار شد
اخبار پولی مالی- در راستای حمایت از زنجیره تولید و اشتغال، از سال گذشته تا نیمه نخست سال جاری بالغ بر 6 هزار میلیارد و 500 میلیون ریال کالا از جمله انواع دستگاه‌ها و ماشین آلات، لوازم ساختمانی، منسوجات، کالاهای سریع‌الفساد، فلزات و مواد معدنی توسط این مجموعه به چرخه تولید و صنعت بازگشت.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، علی اصغر نظام دوست مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان خوزستان اظهار کرد: به منظور ایجاد جهش مطلوب در تولید و رفع نیازهای داخلی، این مدیریت با تعیین تکلیف کالاها در قالب اعاده و تهاتر دین و طلب آنها را به صاحبان کالا مسترد نموده است.

 وی افزود: مجموعه اموال تملیکی استان خوزستان بر اساس منویات مقام معظم رهبری، با تبدیل و گسترش دایره منافع درآمدزایی سازمانی به حوزه منافع ملی و کشوری و همچنین در راستای حمایت از زنجیره تولید و اشتغال، از سال گذشته تا پایان شهریور ماه سال جاری بالغ بر ۶ هزار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالا از جمله انواع دستگاه‌ها و ماشین آلات، لوازم ساختمانی، منسوجات، کالاهای سریع‌الفساد، فلزات و مواد را به چرخه تولید و صنعت بازگرداند.

  مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان خوزستان عنوان کرد: از این میزان کالاهای اعاده‌ای، معادل پنج هزار میلیارد و ۵۳ میلیون ریال کالا که بخش قابل توجهی از آن مربوط به انواع دستگاه‌ها و ماشین‌آلات بوده در قالب ۶۱ پرونده در سال گذشته به صاحبان آنها واگذار شده است.

 وی ادامه داد: همچنین طی نیمه نخست سالجاری، معادل یک هزار میلیارد و ۴۵۵ میلیون ریال کالا که حجم قابل توجهی از آن مربوط به کالاهای سریع‌الفساد و مواد اولیه بوده در قالب ۴۲ پرونده تعیین تکلیف و اعاده شده است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.