تاریخ انتشار : یکشنبه 7 شهریور 1400 - 13:44
کد خبر : 1410

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان هرمزگان عنوان کرد:

۵۹۰ میلیارد ریال مواد اولیه و واسطه‌ای به چرخه تولید بازگشت

۵۹۰ میلیارد ریال مواد اولیه و واسطه‌ای به چرخه تولید بازگشت
 اخبار پولی مالی- تعداد ۹۲ ردیف انواع کالای‌های مربوط به واحدهای تولیدی و پروژه‌های ملی به ارزشی بالغ بر 590 میلیارد ریال توسط اموال تملیکی هرمزگان به چرخه تولید و مصرف بازگشت.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، مهدی فتحی مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان هرمزگان اظهار کرد: در راستای ظرفیت‌های سازمان در جهت پشتیبانی از تولید و رونق اشتغال، مجموعه اموال تملیکی استان هرمزگان از سال گذشته تا پایان مرداد ماه سال جاری توانسته بیش از ۵۹۰ میلیارد ریال کالا را از طریق فرایند اعاده به چرخه تولید بازگرداند.

وی افزود: طی دوره مذکور تعداد ۹۲ ردیف، انواع کالای‌های مربوط به واحدهای تولیدی و پروژه‌های ملی که به دلیل ماندگاری در گمرکات و بنادر استان هرمزگان متروکه شده بودند با پیگیری و همکاری اموال تملیکی استان هرمزگان تعیین تکلیف شد و به چرخه تولید و مصرف بازگشت.

فتحی عنوان کرد: از جمله کالاهایی که به واحد‌‌های تولیدی واگذار شد می‌توان به قطعات خودرو سبک و سنگین، کامیونت کشنده، کاغذ، لوازم بیمارستانی، لوازم خانگی، ماسک، مواد شیمیایی و تایر کامیون، پروفیل، لوله و قطعات و شیرآلات صنعتی، ماشین الات راهسازی اشاره کرد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.