تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 - 12:57
کد خبر : 8128

بزرگترین حراج حضوری سازمان اموال تملیکی برگزار شد

۳۸۰ میلیارد ریال کالا بفروش رسید

۳۸۰ میلیارد ریال کالا بفروش رسید
hofhv \,gd lhgd- 400 پارتی کالا از مجموعه کالاهای مطرح شده در دومین حراج حضوری اموال منقول سازمان اموال تملیکی عرضه شد که از این میزان 174 پارتی معادل 380 میلیارد ریال کالا توسط متقاضیان خریداری شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، دومین حراج حضوری این سازمان در سالجاری طبق جدول زمانبندی، روز گذشته مورخ ۲۳ آذر ماه با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و هیات عالی نظارت در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش در شهر تهران برگزار شد.

سید عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان اموال تملیکی در این باره اظهار کرد: در راستای از سرگیری برگزاری حراج حضوری که امروز دومین مرحله آن در سالجاری برگزار شد، با اطلاع‌رسانی‌های گسترده‌ شاهد استقبال قابل توجهی از این حراج بودیم که امیدواریم با تداوم برگزاری حراج‌ها بخش قابل توجهی از کالاهای تحت تملک تعیین تکلیف شود.

وی ضمن اشاره به عرضه ۱۱۲۷ پارتی کالا در دومین حراج اموال منقول تملیکی عنوان کرد: از تعداد ۴۰۰ پارتی عنوان شده در حراج حضوری معادل ۱۷۴ پارتی به ارزش ۳۸۰ میلیارد ریال بفروش رسید که نسبت به حراج ماه گذشته ۱۹۲ درصد رشد داشته است و همچنین قیمت کالاهای بفروش رفته در حراج ۶۲ درصد بالاتر از قیمت پایه کارشناسی بوده است.

این مقام مسئول گفت: با توجه به استقبال بی نظیر هموطنان عزیز در صدد هستیم ۱۱۰۰ تخته فرش و گلیم دستبافت ایرانی را طی حراجی فوق العاده در نیمه اول دیماه سالجاری عرضه نماییم.

اجتهادی افزود: تمام حراج‌های برگزار شده تا کنون بصورت حضوری بوده و در تلاش هستیم به منظور مشارکت بیشتر مردم به زودی از سامانه حراج الکترونیکی سازمان اموال تملیکی رونمایی‌ کنیم. با راه‌اندازی این سامانه امکان خرده فروشی و عمده فروشی اموال منقول فراهم خواهد شد که باعث می‌شود با حذف واسطه‌ها، کالا به دست مصرف کننده نهایی برسد.

رئیس سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه مرحله سوم حراج حضوری در تاریخ ۲۵ دیماه سالجاری برگزار خواهد شد تصریح کرد: طبق جدول زمان‌بندی تا پایان سالجاری حداقل سه حراج حضوری دیگر برگزار خواهد شد که علاوه‌ بر آن در تلاش هستیم تعداد مزایده‌های الکترونیکی و حراج‌های حضوری را نیز افزایش دهیم. متقاضیان شرکت در این مزایده‌ها می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان اموال تملیکی به آدرس www.tamliki.ir مراجعه نمایند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.