«۲۸۰۷» پل ارتباطی مشتریان و بیمه سینا
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، پاسخگویی نظاممند، تسریع در پیگیری موارد مطرح شده، تسهیل در پاسخگویی، پیگیری رضایتمندی مشتریان و بازتاب دیدگاهها، پیشنهادات و انتقادات، از برنامه ها و اهداف ترسیم شده مرکز ارتباط با مشتریان بیمه سینا است.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!بر اساس این گزارش، مـرکز ارتباط با مشتریان بیمه سینا با به کارگیری کارشناسان زبده، استفاده از ابزارهای نوین، ساختاری مشتری مدار و خدمت محور، ارتباطی دو سویه را با مشتریان و عموم هموطنان برقرار کرده است و این عزیزان را در پیگیری کامل و برطرف کردن مشکلات احتمالی در استفاده از انواع خدمات بیمه ای مانند صدور آنلاین بیمه نامه، خدمات نوین بیمه ای، ارسال مدارک و پرداخت خسارت و اطلاعات شعب یاری میرساند.
این گزارش می افزاید، به منظور اطلاع رسانی در تمامی ساعات شبانه روز و ارائهی خدمات با کیفیت مطلوب به مشتریان و رضایتمندی آنان، مرکز ارتباط با مشتریان بیمه سینا، همراه، مشاور، پشتیبان و یاریرسان مشتریان خواهد بود.
یادآور می شود: مشتریان و سهامداران میتوانند به منظور دریافت پاسخ سوالات خود، پیش از مراجعه حضوری و اتلاف وقت ارزشمند خود، با شماره تلفن ۲۸۰۷ تماس حاصل کنند.
برچسب ها :«2807 ، بیمه سینا ، پل ارتباطی مشتریان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰