با تصویب هیات مدیره؛
کمیته راهبری بانکداری شرکتی در پست بانک تشکیل شد
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در شیوهنامه تشکیل این کمیته، تعیین و تغییرات مورد نیاز در محصولات و خدمات موجود یا جدید قابل ارائه در سبد خدمات بانکداری شرکتی، تخفیفات و ترجیهات ارائه خدمات، تسهیلات و تعهدات مربوط به بانکداری شرکتی، اخذ و بررسی گزارش عملکرد بانکداری شرکتی و ارائه راهکارهای بهبود عملکرد، اولویت بندی ایجاد یا تغییر سرویسها و خدمات بانکداری شرکتی در بانک، تعیین زیرساختها و نیازمندیهای بانکداری شرکتی و پیگیری از واحدهای ذیربط تا حصول نتیجه و تعیین واحدهای منتخب برای ارائه و توسعه خدمات بانکداری شرکتی از وظایف این کمیته است.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!مدیریت امور استانها و بازاریابی رئیس این کمیته و اداره کل بازاریابی و توسعه بازار عضو و دبیر و ادارات کل حسابداری و امور سهام، تامین و نظارت بر سامانه های نرم افزاری، اعتبارات، مدیریت ریسک و مدیریت شعب استانهای اصفهان، فارس و مناطق غرب و شرق تهران به عنوان اعضا این کمیته معرفی شدند.
همچنین، شعب شهید بهشتی منطقه شرق تهران، میرزای شیرازی، ملاصدرا در منطقه غرب تهران و شعبه مرکزی اصفهان به عنوان شعب پایلوت برای راه اندازی بانکداری شرکتی تعیین شده و مصوبات این کمیته پس از تصویب در هیات مدیره، توسط دبیرخانه برای اجرا به واحدهای ذیربط ارجاع میشود .
برچسب ها :بانکداری شرکتی ، پست بانک
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰