فروش سه ماهه بیمه دی بالاتر از سایر شرکت ها
کسب رتبه نخست صنعت بیمه، توسط بیمه دی در فصل بهار

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه دی ، هادی عبداللهی مدیرعامل بیمه دی در نشست شورای مدیران این شرکت، با اشاره به شرایط ویژه کشور، از تلاشهای همدلانه کارکنان در ستاد و شعب تقدیر کرد و از ثبت دستاوردی مهم کسب رتبه نخست فروش در میان شرکتهای بیمهای کشور برای دومین ماه متوالی خبر داد. وی این موفقیت را نتیجه انسجام سازمانی، خدمات بیوقفه و ارتقای نظام پاسخگویی دانست.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!
در آغاز این نشست، هادی عبداللهی مدیرعامل بیمه دی با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و همچنین شهادت جمعی از سرداران، دانشمندان و هموطنان بیگناه در حملات اخیر، برای مردم ایران آرزوی سلامتی، عزت و اقتدار ملی کرد.
وی با اشاره به شرایط جنگی کشور در دو هفته گذشته، از تلاشهای شبانهروزی همکاران در ستاد و شعب تقدیر کرد و گفت: در این ایام بحرانی، شاهد نمایش قابل تحسینی از همدلی، هماهنگی و وفاداری سازمانی بودیم که هم در ساختار مدیریتی و هم در استمرار خدمترسانی جلوهگر شد.
عبداللهی با ابراز خرسندی از ادامه فعالیتهای فروش و خدمات پس از فروش در روزهای اخیر، افزود: مهندس اوحدی، معاون رئیسجمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید در هفته جاری، از کیفیت عملکرد سامانه پاسخگویی ۱۶۷۱ شرکت بیمه دی تقدیر کرد و بیان داشت که طی دوازده روز گذشته، پاسخگویی دقیق و مؤثر این سامانه مشهود و قابل تحسین بوده است.
وی در ادامه با تأکید بر ضرورت پایداری شبکه خدماتی و افزایش سطح هماهنگیها در شرایط خاص، اظهار کرد: همه ما در هر سطح و جایگاهی باید با تدبیر و انسجام، نقش خود را در عبور از این بحران ایفا کنیم.
مدیرعامل بیمه دی هدف از برگزاری نشستهای ماهانه شورای مدیران را پایش عملکرد دورهای و تطبیق آن با اهداف کلان شرکت عنوان کرد و گفت: افزایش توانگری مالی، توسعه تحول دیجیتال و بهبود نرخ بازده سرمایهگذاری، سه محور اصلی راهبردی شرکت هستند که دیگر اهداف نیز ذیل آن تعریف شدهاند.
وی همچنین از اصلاح و تنوعبخشی به سبد پرتفو با هدف جذب پرتفویهای سودآور خبر داد و افزود: مبنای ما در سال جاری صرفا تحقق بودجه پیش بینی شده در فروش نیست بلکه پرتفوی سودآور اولویت ماست ، همانطور که تا کنون درخواست ده ها همت پرتفوی بی کیفیت را رد کردیم .
عبداللهی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آخرین نتایج رتبهبندی شرکتهای بیمه، اعلام کرد:
بر اساس آمار رسمی، بیمه دی در خردادماه برای دومین ماه پیاپی و در مجموع فصل بهار موفق به کسب رتبه نخست صنعت بیمه کشور در شاخص فروش و سهم بازار شد. این دستاورد حاصل تلاش ارزشمند همه همکاران در سراسر کشور است و هیچ سرمایهای بالاتر از وفاق و همدلی سازمانی وجود ندارد.
مدیرعامل بیمه دی همچنین با تأکید بر اهمیت موضوعاتی نظیر وصول مطالبات، افزایش نرخ بازده سرمایهگذاری، پایش مستمر فرآیندها و ارتقای خدمات پس از فروش، خاطرنشان کرد: هر چقدر در خدمات پس از فروش بهتر عمل کنیم، امکان تبدیل مشتریان به سرمایههای پایدار شرکت بیشتر میشود.
گفتنی است فروش شرکت بیمه دی در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۴ نزدیک به ۳۴.۲ همت بوده، که نسبت به بهار سال قبل با رشد ۷۳ درصدی همراه بوده است .
بر اساس این گزارش، عملکرد فروش حق بیمه شرکت بیمه دی در بهار سال جاری ۳۴/۱۹۷ همت بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴/۴ همت بیشتر شده است .
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰