تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 - 23:00
کد خبر : 53652
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کاربرد هوش مصنوعی در تبلیغات شرکتهای بیمه بسته هستند

کاربرد هوش مصنوعی در تبلیغات شرکتهای بیمه

کاربرد هوش مصنوعی در تبلیغات شرکتهای بیمه

تحول دیجیتال در صنعت بیمه چند سالی هست که مورد توجه جدی مدیران صنعت بیمه قرار گرفته است و این مقوله در حال ایجاد تأثیر و تغییر در رفتار فرهنگ و ساختار های شرکت بیمه بوده و تمامی ابعاد و فرایندهای عملیاتی شرکتهای بیمه را دستخوش دگرگونی کرده است. هوش مصنوعی یکی از تکنولوژی های 

تحول دیجیتال در صنعت بیمه چند سالی هست که مورد توجه جدی مدیران صنعت بیمه قرار گرفته است و این مقوله در حال ایجاد تأثیر و تغییر در رفتار فرهنگ و ساختار های شرکت بیمه بوده و تمامی ابعاد و فرایندهای عملیاتی شرکتهای بیمه را دستخوش دگرگونی کرده است. هوش مصنوعی یکی از تکنولوژی های  مدرن امروزی است که در بستر دیجیتالی صنعت بیمه در جهان، در حال ظهور و بروز می باشد و رد پای آن در حوزه های مختلف فعالیت شرکت های بیمه پیشرو کشور مان  هم نمایان می باشد و پیشگامی شرکتهای بیمه در استفاده بهینه از این تکنولوژی به عنوان یک مزیت رقابتی پایدار و زمینه ساز شکوفایی آن  تلقی می گردد .

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

یکی از حوزه های فعالیت شرکت های بیمه که می تواند از طریق استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی متحول گردد حوزه تبلیغات و بازاریابی دیجیتال این شرکت ها می باشد زیرا تبلیغات برای رشد و شکوفایی خود و اقناع مخاطبان  نیاز به ابزار ها و تکنیک های جدید دارد تا همگام با تحولات اجتماعی و تکنولوژیکی جامعه بتواند به صورت نامحسوس با زندگی مخاطبان عجین شود و به نیازهای آشکار و پنهان آنان  پاسخ دهد .

در حال حاضر هوش مصنوعی به عنوان بخشی از بازاریابی و تبلیغات دیجیتال مورد توجه شرکت های بیمه قرار گرفته و به رسمیت شناخته شده است زیرا این فناوری طیف وسیعی از مزایا و فرصت های واقعی را جهت افزایش ضریب نفوذ شرکت های بیمه در اختیار آنان قرار می‌دهد.

هوش مصنوعی با تحلیل حجم بزرگی از داده ها می تواند الگوها و روندهای تصمیم گیری صحیح را در حوزه تبلیغات و بازاریابی برای شرکتهای بیمه تعیین نماید و با ترکیب اطلاعات سیستم های ارتباط با مشتری(CRM) و فناوری داده های بزرگ(Big data ) با سیستم عامل های مختلف اطلاعات مورد نیاز شرکت‌های بیمه را در رابطه با مشتریان خود به حداکثر برساند. پلتفرم های مبتنی بر هوش مصنوعی با استفاده از الگوریتم های پردازش زبان طبیعی به شرکتهای بیمه کمک می نماید با شناسایی و ردیابی مسیر حرکت بیمه‌گذاران و مشتریان هدف در فضای مجازی و بررسی واکنش آنها نسبت به تبلیغات بیمه های گذشته ، اقدام به بهبود کمپین های تبلیغاتی آینده براساس درک نیازها و خواسته های مشتریان و پیش‌بینی رفتار آنان نموده و با تولید نسخه های جذاب تبلیغاتی به شخصی سازی پیامهای تبلیغاتی و برنامه های بازاریابی نمایند .

این فناوری با داشتن توانایی در جمع آوری داده ها، تجزیه و تحلیل آنها و سپس ارائه مطلوب ترین واکنش به انها ،شرکت‌های بیمه را یاری می نماید، ضمن اتخاذ مناسب ترین استراتژیهای تبلیغات و  بازاریابی‌ ، با هدف گیری دقیق و صحیح مخاطبان از طریق رصد و تشخیص فعالیتهای افراد جامعه هدف  و تعیین علاقمندی آنها اقدام به طراحی و خلق محصولات و خدمات بیمه‌ای جدید متناسب با خواست  افراد بنمایند. و با توجه به قابلیت تست محصولات خلق شده  به کمک هوش مصنوعی به صورت واقعیت افزوده ، نحوه استفاده از بیمه نامه ها را هم در فضای مجازی برای مشتریان و بیمه‌گذاران خود به نمایش در آورند.

هوش مصنوعی به کمک پلتفرم های مدیریت داده ها(DMP)  که  یک پلتفرم متحد کننده برای جمع آوری سازماندهی و فعال سازی داده های مخاطبان از هر منبع جمله منابع آنلاین ، آفلاین و تلفن همراه است این امکان را فراهم می آورد که داده های بزرگ( Big data )را که معمولاً اندازه آنها فراتر از حدی است که با نرم افزار های معمول بتوان آنها در یک زمان معقول مدیریت و پردازش کرد، تحلیل و شرکتهای بیمه با استفاده از آن داده ها ، تبلیغات  مبتنی بر تحلیل های مذکور را به صورت خودکار تولید و آنها را به مشتریان هدف نمایش دهند.

اخبار پولی مالی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه