تاریخ انتشار : سه شنبه 29 خرداد 1403 - 14:35
کد خبر : 81945

پرتفوی شرکت بیمه سامان ۷۰ درصد رشد کرد

پرتفوی شرکت بیمه سامان ۷۰ درصد رشد کرد
اخبار پولی مالی-مدیرعامل شرکت بیمه سامان با اعلام رشد 70 درصدی پرتفوی این شرکت درسال گذشته، تاکید کرد که رشد 70 درصدی فروش در سال جاری نیز هدفگذاری شده است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، احمد رضا ضرابیه درگردهمایی بزرگ شبکه فروش این شرکت که با حضور گسترده اعضای شبکه فروش در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد، تصریح کرد که همه ظرفیت های گروه مالی سامان دراختیار شبکه فروش شرکت بیمه سامان قرار گرفته، بنابراین ضرب آهنگ رشد فروش در شرکت بیمه سامان مداوم و پایدار خواهد بود.

به گفته وی، در فضای موجود که رقابت با تکیه بر فناوری است، باید از پتانسیل های گروه مالی سامان به شکل حداکثری جهت هم افزایی هر چه بیشتر استفاده کرد.

ضرابیه، حداکثرکردن منافع قانونی شبکه فروش را هدف مهم شرکت بیمه سامان دانست و افزود: ایستایی، منش سامان نیست و با توسعه زیرساخت در همه بخش ها به ویژه حوزه فناوری اطلاعات، سرعت رشد شرکت و ارتقاء کیفیت خدمات سامان بیش از پیش خواهد بود.

مدیرعامل شرکت بیمه سامان، تاکید کرد: اعتباربیمه سامان، مدیون همکاری اثربخش شعب و شبکه فروش شرکت در خدمات رسانی شایسته به مشتریان بوده و افزایش سرمایه اجتماعی سامان نتیجه پیاده سازی رویکرد مشتری محور در همه حوزه ها و سالها تلاش و مجاهدت برای خدمت رسانی در شأن و خالصانه به مردم عزیز کشورمان می باشد.

در این گردهمایی بزرگ شبکه فروش بیمه که با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد گروه بیمه سامان تشکیل شد، از خدمات برترین های سامان قدردانی و به آنها لوح تقدیر اهدا شد

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.