تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1402 - 8:20
کد خبر : 72813
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پاسخگویی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی به ابهامات مشتریان موسسه نور بسته هستند

پاسخگویی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی به ابهامات مشتریان موسسه نور

پاسخگویی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی به ابهامات مشتریان موسسه نور
اخبار پولی مالی_ رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران با حضور در واحد پاسخگویی این اداره کل در گفت و گوی تلفنی با مشتریان موسسه نور، به ابهامات و پرسش های آنها پاسخ داد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، سید مجتبی قدسی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک پس از انتقال شعب و سپرده های موسسه اعتباری نور به بانک ملی ایران،در واحد پاسخگویی این اداره کل حضور یافته و جهت رفع ابهامات و پاسخ به پرسش های مشتریان این موسسه با آنها به گفت و گو پرداخت.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

گفتنی است در راستای راهبرد و سیاست های بانک مرکزی برای ساماندهی بازار پول و صیانت از حقوق سپرده گذاران و بر اساس مصوبات شورای عالی هماهنگی اقتصادی (سران سه قوه)، شورای پول و اعتبار و کمیته تخصصی اصلاح نظام بانکی،مشتریان و سپرده گذاران موسسه اعتباری نور به بانک ملی ایران انتقال یافته است و مشتریان این موسسه از تاریخ ۱۱ آذرماه ۱۴۰۲ می توانند با مراجعه به شعب سابق این موسسه (ذیل مدیریت بانک) از تمامی خدمات بانکی استفاده کنند.

مشتریان موسسه نور در صورت هر گونه پرسش و ابهامی در این رابطه می توانند با واحد پاسخگویی اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران به شماره تلفن ۰۲۱۶۴۱۴۰ تماس حاصل کنند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه