مدیر کل بیمه سلامت استان تهران خبر داد؛
پاسخدهی به بیمهشدگان و موسسات از طریق سامانه مدیریت ارتباط با شهروندان
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از سازمان بیمه سلامت، علیرضا نمازی، مدیر کل بیمه سلامت استان تهران با اشاره به اینکه سامانه پاسخ گویی۱۶۶۶ سازمان بیمه سلامت ایران از سال ها پیش در راستای پاسخ دهی به سوالات، شکایات و مشکلات بیمه شدگان و موسسات راه اندازی شده گفت: تا پیش از این بیمه شدگان و موسسات با تماس با سامانه ۱۶۶۶ موارد خود را مطرح می کردند که در ابتدا توسط کارشناسان لایه اول به صورت کشوری مورد بررسی قرار می گرفت.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!مدیر کل بیمه سلامت استان تهران افزود: در صورتی که سوال مربوط به استان خاصی بود به آن استان وصل می شد که در استان تهران حدود ۹ نفر از کارشناسان حوزه های مختلف پاسخ گوی سوالات بودند، البته استان تهران بیشترین تماس را از طرف بیمه شدگان و موسسات دارا است.
وی تصریح کرد: پس از بررسی های جامع و به منظور پاسخ دهی دقیق تر، علمی تر، ثبت و ضبط پاسخ ها و حذف هدر رفت نیروی انسانی مقرر گردید، سامانه ۱۶۶۶ به سامانه مدیریت ارتباط با شهروندان تغییر یابد؛ لذا در این خصوص سوال ها با پاسخ های مرتبط در اختیار کارشناسان لایه اول قرار گرفت؛ همچنین سوالات اختصاصی از طریق کارتابل به صورت کتبی همراه با صوت به کارشناسان تخصصی مرتبط انتقال می یابد.
برچسب ها :بیمه سلامت ، بیمه سلامت استان تهران ، بیمهشدگان ، سامانه مدیریت ارتباط با شهروندان ، موسسات
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰