تاریخ انتشار : شنبه 3 شهریور 1403 - 13:44
کد خبر : 83199
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای وثوق؛ تکمیل کننده زنجیره مالی بانک ملت بسته هستند

وثوق؛ تکمیل کننده زنجیره مالی بانک ملت

وثوق؛ تکمیل کننده زنجیره مالی بانک ملت
اخبار پولی مالی-در صورتی که مودیان صورت حساب خود را از طریق شرکت معتمد مالیاتی وثوق ارسال کنند از هرگونه جریمه مالیاتی بیمه خواهند شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی وثوق،گردهمایی شرکت وثوق با محوریت مدیران منتخب شعب ناحیه بانک یک بانک ملت در سالن همایش‌های ساختمان مرکزی این بانک با موضوع هم اندیشی و توسعه زنجیره خدمات از طریق خدمات معتمد مالیاتی با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران ارشد بانک ملت، اعضای هیئت مدیره وثوق، سرپرست هلدینگ بهسازان فردا، مدیران عامل شرکت‌های به پرداخت و سیستم یاس ارغوانی برگزار شد.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

در ابتدای این همایش سرپیری مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت وثوق با اشاره به روند کلی قانون پایانه‌های فروش و سامانه مودیان مالیاتی و وظایف شرکت‌های معتمد به مدیران منتخب شعب ناحیه یک بانک ملت گفت: شرکت‌های معتمد موظف هستند خدمات و شرایطی را مهیا کنند تا تمامی مودیان بتوانند اطلاعات خود را به سامانه مودیان ارسال کنند و خوشبختانه توانسته‌ایم بسترهای لازم برای اجرای قانون را با بهترین کیفیت آماده‌ کنیم.

سرپیری با قدردانی از زحمات اعضای هیات مدیره در حمایت از اهداف شرکت وثوق و اشاره به سیر تاریخی و اهداف تاسیس شرکت بیان کرد: شرکت وثوق بعد از سه ماه فعالیت توانسته از نظر ساختاری به دومین شرکت معتمد مالیاتی تبدیل شود و این در حالی رقم خورده که تمامی فرآیندهای این شرکت از نظر دانش فنی به خودکفایی و بومی سازی این مجموعه رسیده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت وثوق تمامی ابزارهای تحت وب، موبایل و کارتخوان را در جهت تسریع خدمت رسانی به مودیان در اختیار دارد گفت: در صورتی که مودیان صورت حساب خود را از طریق شرکت معتمد مالیاتی وثوق ارسال کنند از هرگونه جریمه مالیاتی بیمه خواهند شد.

سرپیری از روش‌های مختلف ارسال صورت حساب به سامانه مودیان با استفاده از سامانه وثوق من، کارتخوان، نرم‌افزار موبایل، وب سرویس و تامین کنندگان نرم افزارهای مالی صورت حساب‌های الکترونیکی توسط شرکت وثوق تشریح کرد.

فرشید فرخ‌نژاد مدیرعامل بانک ملت توسعه خدمات غیر حضوری در زنجیره بانک ملت را به عنوان دغدغه اصلی خود عنوان کرد و افزود: بانک ملت به عنوان حامی و همراه شرکت وثوق حمایت کامل خود را از این مجموعه ادامه خواهد داد. وی در ادامه سخنان خود استفاده از ابزارهای روز دنیا در بانک ملت را یادآور شد و اظهار کرد: ارائه خدمات باید همراه با رضایت مشتریان باشد تا بتوان بهترین عکس العمل را نسبت به رقبا داشته باشیم. وی در پایان سخنان خود از افزایش تسهیلات قرض الحسنه برای تأمین وجه ثبت نام ایران خودرو بدون ضامن به ۱.۳ میلیارد ریال خبر داد.

هادی سپانلو معاون مدیرعامل در امور برنامه ریزی و تحول بانک ملت با اشاره به برنامه و اهداف گروه بانک ملت در تاسیس شرکت وثوق گفت: بانک ملت همواره به عنوان یکی از پیشگامان مشتری مداری در صنف طلا بوده است و در همین راستا سیستم تسویه آنی را راه اندازی کرد و اکنون نیز به دنبال توسعه کسب و کار و ارائه راه حل‌های مالیاتی به اصناف از طریق شرکت معتمد مالیاتی وثوق است.

وی با اشاره به نوسازی دستگاه‌های کارتخوان و راه اندازی ریال دیجیتال در جزیره کیش عنوان کرد: شرکت وثوق می‌تواند زنجیره گروه بانک ملت را تکمیل‌تر از پیش کند و مشتریان بی نیاز از همکاری با شرکت‌های دیگر در بخش خدمات مالیاتی می‌شوند.

محسن شجاع معاون مدیرعامل ناظر بر مشتریان بانکداری شرکتی و شعب ناحیه یک بانک ملت دیگر سخنران این مراسم از توانایی وثوق در تکمیل زنجیره بانک ملت گفت و با تاکید بر اینکه بازاریابی یکی از کلیدهای موفقیت است عنوان کرد: ارتباط موثر و قوی با مشتریان باید یکی از ارکان اصلی مدیران شعب بانک ملت باشد و وحدت و انسجام در گروه بانک ملت باید بیش از پیش حفظ شود.

سید محمدحسین محمودی مدیر امور فناوری اطلاعات بانک ملت در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه وثوق، شرکت معتمد مالیاتی بانک ملت است عنوان کرد: بیش از یک میلیون پذیرنده مشمول برای ارسال صورت حساب الکترونیکی در بانک ملت وجود دارد و باتوجه به قانون‌ مالیاتی، پذیرندگانی باید ارسال صورت حساب الکترونیکی انجام دهند که در پایان هر فصل فروش آنان بیشتر از ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان باشد.

محمودی در ادامه با عنوان اینکه شرکت وثوق تنها در ۱۵ روز فعالیت موفق به کسب رتبه دوم شرکت‌های معتمد شد بیان کرد: استفاده از خدمات شرکت معتمد مالیاتی وثوق، ریسک جریمه مودیان را به صفر خواهد رساند.

وی با اشاره به وجود ۱۰۰ هزار پذیرنده مشمول و حدود ۴۰ میلیون مشتری بانک ملت گفت: شرکت وثوق از پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به رتبه یک در بین شرکت‌های معتمد مالیاتی برخوردار است و تمام تلاش این شرکت در خدمات مالیاتی به مودیان با در نظر گرفتن بهترین کیفیت است.

محمدمهدی تقی پور مدیرعامل به پرداخت ملت در ادامه این مراسم با اشاره به آمار عملکرد پیشتازانه این شرکت در صنعت پرداخت اذعان کرد: این شرکت در حال حاضر رتبه نخست پایانه‌های فروشگاهی در کشور را در اختیار دارد و شرکت به پرداخت با تغییر مدل کارمزد تراکنش به دنبال افزایش منابع است و همین موضوع اهداف به پرداخت را با شعب بانک همراستا کرده است. وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال برنامه‌ریزی‌های بودجه‌ای کلانی برای تجهیز منابع در پایانه‌های فروشگاهی در نظر گرفته شده است از تامین ۵۰۰ هزار دستگاه کارتخوان جدید برای شبکه پرداخت خبر داد.

مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت با اشاره به راه اندازی برنامه صنفان در شرکت به پرداخت گفت: هدف تنها جذب یک فروشگاه برای شرکت به پرداخت ملت در اولویت نیست بلکه حفظ و توسعه زنجیره بانک ملت در اولویت است و در همین راستا فروشگاه‌ها را به دستگاه اندرویدی مدرن تجهیز کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه شرکت به پرداخت از دی ماه گذشته موفق به تزریق ۲۱۷ هزار پایانه جدید در شبکه پرداخت شده است عنوان کرد: این شرکت علاوه بر پایانه‌های فروشگاهی تجهیزات جانبی همانند کیوسک، ترازو و نرم‌افزارهای مورد نیاز اصناف را نیز تامین کرده و در حال حاضر هیچ بخشی از بازار همانند رستوران، سوپر مارکت، طلا فروشی و… وجود ندارد که به پرداخت در آن فعالیت نداشته باشد.

سرپیری مدیرعامل و عضو هیات مدیره وثوق با اشاره به حدود ۴۰ میلیون مشتری و ۵۲ میلیون حساب فعال بانک ملت گفت: نزدیک به ۴۰۰ هزار مشتری وجود دارد که کارپوشه فعال دارند و این نشان‌دهنده پتانسیل بانک ملت در توسعه خدمات مالیاتی است. وی با اشاره به هدف وثوق در تکمیل سبد خدمات شعب بانک ملت گفت: این شرکت معتمد مالیاتی در نظر دارد تا پایان سال هفت شعبه منطقه‌ای دیگر در کشور افتتاح کند و خدمات خود را در سراسر کشور جهت تسریع خدمت رسانی به مودیان مالیاتی توسعه دهد.

وی در پایان مراسم ضمن پاسخ به سوالات مدیران شعب، همراهی آنان در جهت تکمیل زنجیره خدمات بانک ملت را خواستار شد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.