تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 - 18:43
کد خبر : 72184
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای وام فوری آنلاین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تا سقف ۵۰ میلیون تومان بسته هستند

وام فوری آنلاین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تا سقف ۵۰ میلیون تومان

وام فوری آنلاین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تا سقف ۵۰ میلیون تومان
اخبار پولی مالی_ سقف وام فوری آنلاین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ٥٠ ميليون تومان بوده و به‌زودي بهبودهاي ديگري براي آن فراهم می‌شود. روند همگراي فناوري اطلاعات و كسب‌وكار سريع‌تر شده و اين 2 بيش از پيش به يكديگر نزديك شده‌اند. اين روند در بانك‌ها تجلي بيشتري نيز دارد.

به گزارش اخبار پولی مالی، «حمیدرضا توسلی» عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با طرح «وام فوری آنلاین» برنده جایز دکتر نوربخش شد. «حمیدرضا توسلی» عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به تبیین مزایای این طرح پرداخت.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

توسلی با بیان این مطلب که خدمت وام فوری آنلاین این بانک در دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برنده جایز دکتر نوربخش شد، اظهار داشت: با این خدمت مشتریان با رتبه اعتباری A و B می‌توانند مستقل از زمان و مکان، در هر کجا و هر وقت وام خود را دریافت کنند.

وی افزود: سقف این وام ۵۰ میلیون تومان بوده و به‌زودی بهبودهای دیگری برای آن فراهم می‌شود. روند همگرای فناوری اطلاعات و کسب‌وکار سریع‌تر شده و این ۲ بیش از پیش به یکدیگر نزدیک شده‌اند. این روند در بانک‌ها تجلی بیشتری نیز دارد.

توسلی خاطرنشان ساخت: با تلاش‌هایی که طی ۲ سال گذشته در بانک صورت گرفته، امروز بیش از ۶۰ درصد خدمات‌رسانی بانک از طریق کانال‌های غیرحضوری در حال انجام است. اکنون موضوع متنوع‌سازی و افزایش کیفیت خدمات فناوری‌محور از طریق کانال‌های غیرحضوری در اولویت بانک قرارداد.

وی گفت: ایجاد و متنوع‌سازی اکوسیستم‌های مرتبط با بانک و توسعه نئوبانک (کیوبانک) از دیگر اولویت‌های فناوری اطلاعات و کسب‌و‌کار بانک است. چشم‌انداز بانک مبنی بر توسعه شمولیت مالی نیز به عنوان یک رویکرد کلی مطرح است.

عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استفاده از چک دیجیتال، سفته دیجیتال، بهبود مدل‌های رتبه‌بندی مشتریان و ارائه خدمات شخصی‌سازی شده بر مبنای رتبه‌بندی مشتریان را از دیگر برنامه‌های بانک دانست.

وی اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در تلاش است که محصولات و مشوق‌های بیشتری را بر بستر خدمات غیرحضوری ارائه دهد و موضوع داده‌محور شدن خدمات بانک را مهمترین راهبرد بانک در فعالیت‌های پیش رو بیان کرد.

توسلی در پایان اظهار امیدواری کرد موضوع وام فوری به‌زودی بتواند در ساحت خدمت به مردم نقش مؤثری داشته باشد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه