با بلولاین، مرکز پشتیبانی بلوبانک بیشتر آشنا شوید
همیشه به وقت همهجا پاسخگوی کاربران
به گزارش اخبار پولی مالی، تصور کنید در ساعات پایانی شب یا یک روز تعطیل گوشی هوشمند یا کارت بانکیتان به سرقت میرود یا گم میشود و هر لحظه احتمال میدهید که فردی از آن سوءاستفاده مالی کند. یا موقعیتی را به یاد بیاورید که در میانه یک معامله خودرو یا مسکن برای انتقال پول دچار مشکل شدهاید و نمیدانید که از کدام راه و روشی کمک بگیرید.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!در چنین زمانهایی و وضعیتهای مشابه آن، حضور پشتیبانی حاضر و آماده و مطلع، اجازه بروز هیچ گونه استرس و دلشورهای را نمیدهد و شرایطی را ایجاد میکند که با کمترین دغدغهای تمامی چالشهای پیشروی شما برداشته شود.
برای تحقق این هدف بود که بلوبانک به عنوان نئوبانک سامان، از همان ابتدای شروع به فعالیت خود در سال ۱۳۹۸ با نگاه ویژهای به پشتیبانی از کاربران خود بخش «بلولاین» را راهاندازی کرد.
«بلولاین» مرکز پشتیبانی بلوبانک است که به شکل ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته، آماده پاسخ به سوالات و راهنمایی کاربران است. کارشناسان جوان اما باتجربه و کارآزموده بخش پشتیبانی بلوبانک، این آمادگی را دارند تا در هر ساعتی از شبانهروز ضمن گوش دادن یا خواندن دقیق صحبتها و درخواستهای کاربران، آنها را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.
بلوبانک به عنوان استارتاپ پیشرو حوزه نئوبانک ایران، شعبه فیزیکی ندارد و تمامی خدمات از طریق اپلیکیشن بلو به کاربران ارائه میشود. بازکردن حساب، شناسایی هویت و… همه و همه، به سادگی و تنها با نصب اپلیکیشن بلوبانک انجام میشود. اما این تمام قصه نیست و بخش بلولاین به عنوان حامی همیشگی کاربران، آنها را در تمام مدت زمان استفاده از اپلیکیشن همراهی میکند.
در تمامی بخشها و منوهای اپلیکیشن، آیکونی به شکل علامت سوال در گوشه سمت چپ برنامه وجود دارد که با لمس آن سه گزینه «گفتگو»، «تماس» و «سوالات متداول» در دسترس شما قرار میگیرد. با توجه به نوع سوال و راهنمایی که نیاز دارید و علاقه خود به ارتباط متنی یا شنیداری میتوانید یکی از گزینهها را انتخاب کنید. کارشناسان بلولاین همچنین در شبکههای اجتماعی نیز با نظارت کامل آماده پاسخدهی سریع به سوالات و پرسشهای کاربران هستند.
براساس آمارهای یک سال گذشته حدود ۵۰ درصد از ارتباطات با بلولاین به گفتوگو یا چت آنلاین، ۴۵ درصد به تماس تلفنی و پنج درصد هم به پیامهای ارسال شده در شبکههای اجتماعی اختصاص داشته است. طبق این آمارها زمان انتظار کاربران برای دریافت پاسخ اولیه به طور میانگین کمتر از ۱ دقیقه است که سرعت عمل بالای کارشناسان بلولاین را نشان میدهد.
بلولاین تنها به کاربران بلوبانک اختصاص ندارد و تمامی افرادی که پیش از باز کردن حساب، سوال و درخواستی دارند میتوانند با تماس یا ارسال پیام، پاسخ دغدغههای خود را دریافت کنند. در هر لحظهای از شبانهروز بدون توجه به روز کاری یا تعطیل چنانچه نیاز به راهنمایی و مشاوره داشتید میتوانید با شماره ۰۲۱-۸۷۶۴۱ تماس گرفته و یا به صفحه ویژه بلولاین در وبسایت بلوبانک به نشانی https://chat.blubank.com مراجعه کرده و با کارشناسان بخش پشتیبانی به گفتوگو بنشینید.
بلوبانک ارائه تجربهای جذاب، سریع و راحت از خدمات مالی و بانکی را به عنوان یکی از اولویتها و اهداف اصلی خود در نظر دارد و در این راه تاکنون قابلیتهای نوآورانهای همچون بلوچارت، بلوباکس، بلوجونیور، انتقال به دوستان، انتقال خودکار و… را به کاربران خود ارائه داده است.
بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که اواخر سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، به ویژه قشر جوان، شروع کرد. این نئوبانک، با ارائه خدماتی تماما آنلاین و از طریق اپلیکیشن، توانسته با نوآوری، سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.
برای کسب اطلاعات بیشتر و یا نصب اپلیکیشن بلوبانک، لطفا به نشانی https://blubank.com مراجعه کنید.
برچسب ها :بلوبانک ، بلولاین ، کاربران ، مرکز پشتیبانی بلوبانک
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰