تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 - 11:05
کد خبر : 31564
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نیروی انسانی، خدمات و اطلاع‌رسانی ۳ اصل مهم در بهبود روابط با مشتریان بسته هستند

مدیرعامل بیمه رازی در شورای مدیران عنوان کرد؛

نیروی انسانی، خدمات و اطلاع‌رسانی ۳ اصل مهم در بهبود روابط با مشتریان

نیروی انسانی، خدمات و اطلاع‌رسانی ۳ اصل مهم در بهبود روابط با مشتریان
اخبار پولی مالی_ مدیرعامل بیمه رازی با تاکید بر دلسوزی و مسئولیت پذیر بودن همکاران سه اصل نیروی انسانی، خدمات و اطلاع رسانی را مهمترین مؤلفه ‌های تاثیرگذار در بهبود روابط با مشتریان اعلام کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، در جلسه هم اندیشی مدیران و روسای شعب بیمه رازی که در روز چهارشنبه ( ۲۰ مهرماه) با حضور مدیر عامل، معاونان، مدیران ستادی و استانی برگزار شد، علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی اظهار کرد: ۹۰ درصد اهداف تعیین شده شرکت بیمه رازی تا پایان شهریورماه محقق شده و این در حالی است که در روزهای گذشته مجوز قبولی اتکایی شرکت به مدت یکسال تمدید شد.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

وی در ادامه با مهم دانستن تمدید مجوز قبولی اتکایی شرکت بیمه رازی، خاطرنشان کرد: نیمی از سال ۱۴۰۱ باقی مانده و باید طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته و همچنان بررسی عملکرد شش ماهه نخست سال، اقدامات مهم و تاثیرگذاری را در رشد و پیشبرد اهداف شرکت برداریم..

جباری یادآور شد: در مسیر حرکت شرکت بیمه رازی باید توجه ویژه‌ای به چرخش‌های استراتژیک شرکت وجود داشته باشد و از سوی دیگر چهارویژگی پاکدستی، صداقت، وفاداری و تلاش در تحقق اهداف سامان باید در سرلوحه کار تمام ارکان شرکت قرار گیرد.

مدیرعامل بیمه رازی با تاکید بر عملکرد شرکت در شش ماهه دوم سال جاری بیان کرد: شش ماهه دوم سال در جذب پرتفوی بسیار مهم است اما این مهم باید با توجه به اصلاح ترکیب پرتفوی، کاهش ضریب خسارت و اهمیت پروسه ارزیابی و پرداخت خسارت انجام گیرد.

وی افزود: ارتقا توانمندی و آموزش فنی و حرفه‌ای شبکه فروش، شعب و نمایندگان باید به صورت جدی پیگیری شود و این نیازمند برگزاری جلسات متعدد با بیمه گذاران، نمایندگان و همکاران است.

جباری با اشاره به انتصابات اخیر در بیمه رازی یادآور شد: مدیران جدید شعب بابل، خراسان رضوی و چالوس معرفی شدند که این افراد از داخل شرکت انتخاب و نشان از رشد همکاران و ارتقای نیروی انسانی از داخل شرکت بیمه رازی دارد.

مدیرعامل بیمه رازی در انتها خاطرنشان کرد: با تلاش و پیگیری همکاران و پیروزی در دادگاه تجدید نظر، از حقوق بیمه رازی دفاع شد و در روزهای آینده مبلغ حدود ۳ میلیارد تومان که از حساب بیمه رازی طی یک حادثه رانندگی برداشت شده بود به شرکت بازگردانده خواهد شد که جا دارد از همکاران مدیریت حقوقی و شعبه فارس قدردانی و تشکر شود.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه