تاریخ انتشار : یکشنبه 10 تیر 1403 - 12:14
کد خبر : 82316
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نقشه راه توسعه فناوری صنعت بیمه رونمایی شد بسته هستند

با حضور رئیس کل بیمه مرکزی :

نقشه راه توسعه فناوری صنعت بیمه رونمایی شد

نقشه راه توسعه فناوری صنعت بیمه رونمایی شد
اخبار پولی مالی- بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ با محوریت رایانه و تجارت الکترونیک صبح امروز، با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ،رئیس کل بیمه مرکزی و جمعی از مقامات ارشد اقتصادی و بیمه ای روز جمعه نهم خرداد ماه 1403 گشایش یافت.

به گزارش اخبار پولی مالی، بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ با محوریت رایانه و تجارت الکترونیک که با هدف ارتقای سطح ادبیات دیجیتالی و دولت الکترونیک برپا می شود نهاد ناظر صنعت بیمه و شرکت های بیمه گر در سالن ۷با حداکثر ظرفیت، حضور دارند.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

عیسی زارع پور در بازدید از غرفه نهادناظر صنعت بیمه با اعلام این مطلب افزود: ظرفیت های بیمه ای باید در خدمت بخش های مختلف خدماتی و تولیدی قرار گیرد تا فرایند جهش تولید کامل شود.
وی گفت: صنعت بیمه از جمله صنایع اثرگذار بر تمامی بخش های تولیدی و خدماتی است که نیاز آن در تمامی عرصه ها احساس می شود.

علی استادهاشمی در آیین رونمایی از نقشه راه توسعه فناوری صنعت بیمه  که با حضور فعالان عرصه های بیمه و فناوری در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد با اعلام این مطلب افزود: مسیر فناوری های نوین و صنعت بیمه با تاکید بر دو اصل همگرایی و ظرفیت سازی، هموار شده است.

رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر این نکته که آینده صنعت بیمه در گرو مجهزشدن به ابزارهای فناورانه است، اظهار داشت: با توجه به اهمیت الکترونیک سازی خدمات عمومی، شرکت هایی که از قافله فناوری عقب می مانند از چرخه امر بیمه گری حذف خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: نهادناظر صنعت بیمه به عنوان شتابدهنده در کنار شرکت های بیمه و مجموعه های فناور قرار می گیرد اما هیچگاه در حوزه تولید محصول و رقابت با شرکت ها ورود نخواهد کرد.

رئیس شورای عالی بیمه در پایان ابراز امیدواری کرد که با نهادینه سازی ابزار الکترونیکی در صنعت بیمه محصولات بیمه ای به شکل آسان تر و ارزان تر به دست مخاطبان برسد.
شایان ذکر است که تنی چند از اعضای هیات عامل بیمه مرکزی و مدیران عامل شرکت های بیمه نیز در این آیین، حضور داشتند.

در ادامه رئیس کل بیمه مرکزی در جریان بازدید از غرفه های بیمه گران و فناوران در نمایشگاه الکامپ گفت:حمایت از شرکت های فناور که در امر عرضه محصولات صنعت بیمه فعالیت می کنند از ماموریت های جدی نهاد ناظر به شمار می آید.

در ادامه علی بنیادی نائینی _ معاون توسعه و نوآوری بیمه مرکزی_ در آیین مذکور گفت:چشم انداز فناوری صنعت بیمه، راهبردهای کلان، تکنولوژی ها و سیاست های فناورانه صنعت بیمه در نقشه راه توسعه، احصا شده است.

معاون توسعه و نوآوری بیمه مرکزی_ رونمایی از این نقشه راه را تولدی دوباره برای صنعت بیمه عنوان کرد و افزود: الکترونیکی شدن فرایندهای ساده بیمه گری است اما آنچه اهمیت بیشتری دارد ساده سازی فرایندهای پیچیده امر بیمه گری خواهد بود.

وی اظهار داشت: تعامل صنعت بیمه با مجموعه های فناور یک اصل انکارناپذیر است و نهاد ناظر باید متولی و اشاعه دهنده فرایندهای توسعه فناوری باشد.

بنیادی نائینی با اشاره به تاکید رئیس کل بر ضرورت پیوست فناوری در اصلاح آیین نامه های بیمه، خاطرنشان کرد: در ساختار جدید معاونت توسعه و نوآوری، ظرفیت های کافی برای رشد کسب و کارهای الکترونیک و اقدامات ترویجی، فراهم شده است.

 

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.