تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1402 - 18:46
کد خبر : 72725
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نشست هیأت‌عامل بانک آینده با حضور مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره بسته هستند

نشست هیأت‌عامل بانک آینده با حضور مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره

نشست هیأت‌عامل بانک آینده با حضور مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره
اخبار پولی مالی_ یکصدو هفتادمین نشست هیأت عامل بانک آینده، سه‌شنبه با حضور بهمن اسکندری و دیگر اعضای هیأت مدیره این بانک در برج آینده برگزار شد.

به گزارش اخبار پولی مالی، در این نشست ابتدا اعضای هیأت عامل برنامه‌ها و اقدامات خود را مطرح و در ادامه مدیرعامل بانک برنامه‌ها و استراتژی‌های مد نظر خود در خصوص اولویت‌های مدیریتی، اصلاح ساختارها و راه‌کارهای مدون و منظم در بانک، توضیحاتی ارائه و بر ضرورت اجرای دقیق این برنامه‌ها در راستای رشد و تعالی و دستیابی به جایگاه واقعی بانک و ارائه خدمات بهینه به مشتریان تاکید کردند.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

اسکندری با اشاره به اینکه باور و اعتقاد برای بهتر شدن فعالیت‌ها از ارکان اصلی برای پایداری ارائه خدمات مستمر و مداوم به مشتریان است افزود رفتار حرفه‌ای و اخلاق حرفه‌ای که ناشی از شناخت و اشراف جامع و کامل است بایستی در وجود افراد نهادینه شده که این امردر نهایت منجر به افزایش اعتماد عمومی می‌شود.

مدیرعامل بانک گفت: یکی از اصولی‌ترین نکات در نظام بانکی جلب اعتماد مشتریان و همکاران است که این موضوع برگرفته از اخلاق حرفه‌ای و باور راسخ است و نیروی‌انسانی بانک آینده بیشتر از گذشته می‌بایست به این امر توجه کند.

وی جانشین پروری و انسجام در تمامی لایه‌های بانک را جزو اولویت‌های مهم بانک دانست و گفت: اخلاق حرفه‌ای سبب می‌شود سرمایه اجتماعی اعم از مشتریان، سهامداران و عموم مردم به جایی برسند که از این بانک به نیکی یاد کنند و انسجام همه جانبه در بانک باید در عمل خود را نشان دهد.

مدیرعامل بانک با اشاره به اینکه انسجام شناختی و فکری در رابطه با موضوعات بانک باید وجود داشته باشد و جریان چرخش اطلاعات باید به درستی صورت پذیرد گفت: دومین نکته در انسجام هم‌دلی است و با صمیمیت و هم‌فکری باید یک صدا باشیم.

وی افزود: سومین عامل، انسجام عملیاتی است که باید وحدت رویه در اجرای برنامه‌ها وجود داشته باشد.

اسکندری در ادامه اظهار کرد: برنامه جامع تحول استراتژیک مشکل محور (ارائه راه‌کارهای رفع مشکلات) و فرصت محور(ارائه برنامه‌ای که فرصت‌های جدید خلق نماید) است و هردو توامان باید تهیه و اجرا شود.

وی در خاتمه یاد آور شد: بانک همواره باید از برنامه جلوتر باشد به‌ویژه همکاران شعب که سرمایه‌های اصلی در بانک هستند باید جذب منابع ارزان قیمت و غیر هزینه‌زا را در اولویت قرار دهند و ارتباط مستمر و مداوم با مشتریان را مورد تأکید قرار داد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه