مدير عامل بانک مهر ايران خبر داد:
میز خدمت در انتظار ابلاغ بانک مرکزی
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از دیوان اقتصاد، سعید شمسی نژاد مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: در راستای نظر مراجع و کمیته فقهی پروژه میز خدمت را از دی ماه سال گذشته به بانک مرکزی ارسال کرده و منتظر ابلاغ آن هستیم.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!شمسی نژاد در نشست خبری با بیان مطلب فوق افزود: در میز خدمت به جای هر سال فقط یکبار در زمان افتتاح حساب کارمزد از مشتری کسر می شود.
وی با اشاره به این که کیو بانک زنین بازی کسب و کار های متنوع در قرض الحسنه است تصریح کرد: رویکرد نوین بانک آوردن کسب و کارها در قرض الحسنه و رونق آن است.
به گفته مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر، قرار گرفتن بانک مهر در فهرست ۱۰۰۰ بانک برتر جهان در سال ۲۰۲۳ به انتخاب نشریه بنکر و پنجمین بانک منطقه غرب آسیا از نظر بازگشت سرمایه از دستاورده است.
شمسی نژاد با اشاره به این که در ۲ سال گذشته منابع بانک از ۵۸ همت با ۲۰۵ همت رسیده است گفت: هدف تا پایان سال جذب منابع تا ۲۵۰ همت و تا ۳ سال اینده یک هزار همت است.
وی افزود: با ۴۰ صد افزایش، مشتریان بانک از ۱۰/۶ میلیون به ۱۵میلیون نفر رسیده است همچنین ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار فقره وام به ارزش ۲۲۲ همت پرداخت شده است.
مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر به رساندن نرخ مطالبات به مصارف از یک درصد به ۳۹/. درصد اشاره کرد و گفت: در راستای تسهیل ارائه خدمات ۶۱۰ فقره وام بدون ضامن به ارزش ۱۸/۵ همت پرداخت شده است.
شمسی نژاد اضافه کرد: بیش از ۷۰ درصد افتتاح حساب به صورت انلاین و ۳۰ درس پرداخت تسهیلات به صورت اعتباری و بدون ضامن است.
وی گفت: تا کنون ۸۷ هزار فقره وام ازدواج و ۴۸ هزار فقره وام فرزند آوری پرداخت شده است و تا پایان شهریور تمام پرداخت تسهیلات تکلیفی به اتمام میرسد.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰