معرفی پنج محصول جدید به بازار بیمه از سوی بیمه رازی
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، وهاب جوادی معاون اجرایی مدیرعامل بیمه رازی از رونمایی پنج محصول در حوزه بیمههای زندگی و غیرزندگی از سوی بیمه رازی خبر داد و همچنین گفت: نماینده محوری و بیمه گری نوین با تاکید بر فعالیت نمایندگان از اولویتهای اصلی شرکت در سال جاری است.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!جوادی که مهمان پنجاهمین قسمت سهشنبههای پاسخگویی بود، با تاکید بر اینکه در سال جاری دغدغههای ستاد با توجه به اولویتهای اعلامی مدیرعامل محترم و پنج چرخش استراتژیک تغییر کرده است، گفت: بیمه رازی در سال جاری مباحث بیمه گری نوین با تاکید بر فعالیت نمایندگان، استفاده از ابزارهای بهروز، شعبه محوری و نماینده محوری را با جدیت بیشتر در دستور کار قرار داده است.
وی ادامه داد: بیمه رازی در راستای تحقق اهداف خود در روزهای آینده از چهار محصول جدید در بیمههای زندگی و یک محصول جدید در بیمههای غیرزندگی رونمایی خواهد کرد.
جوادی معرفی محصولات جدید و حرکت پیشروی شرکت را در راستای گسترش بازار بیمه رازی و فعالیت بیش از پیش نمایندگان و شبکه فروش دانست و خاطرنشان کرد: سه ماهه انتهایی سال برای شرکتهای بیمه و شبکه فروش بسیار مهم است، از اینرو در بیمه رازی جشنوارههای مختلفی با محوریت نمایندگان در راستای افزایش سهم بیمهنامههای خرد طراحی و اجرایی خواهد شد.
معاون اجرایی مدیرعامل بیمه رازی تاکید کرد: نمایندگان در سه ماهه انتهایی سال باید توجه ویژهای به نگهداشت بیمهگذاران داشته باشند.
وی تصریح کرد: نمایندگان در درجه اول باید به نگهداشت مشتریان توجه داشته باشند و در ادامه جذب مشتری جدید و گسترش سبد مشتریان را در دستور کار قرار دهند.
جوادی با اشاره به تاثیر جشنوارههای استانی بر عملکرد شبکه فروش خاطرنشان کرد: نمایندگان و شبکه فروش در استانها باید راهکارهای رفع دغدغه و نیازهای خود را از شعب و راهبرهای فروش مطالبه کنند و در صورت نیاز جشنوارههای فروش استانی با توجه به نیاز هر منطقه از سوی شبکه فروش و شعب بیمه رازی پیگیری شود.
معاون اجرایی مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به آمار منتشر شده عملکرد صنعت بیمه از سوی بیمه مرکزی بیان کرد: بررسی عملکرد شرکت بیمه رازی طی هشت ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد هزار میلیارد تومانی را نشان میدهد و این موضوع گواه بزرگ شدن بازار این شرکت است.
وی بزرگ شدن شرکت را در ابعاد مختلف و شاخصهای عمکردی توصیف کرد و گفت: ثبات قابل قبولی در شرکت بیمه رازی مشاهده میشود این موارد در عملکرد بخشهای پشتیبانی، زیرساختی و روابط عمومی که به همت جناب آقای اسلامیفرد پنجاه برنامه برخط تولید شده است، کاملا مشهود و قابل لمس است.
جوادی ادامه داد: در بیمه رازی ریسکها با مدیریت مناسب انتخاب میشوند و اجازه داده نمیشود که ریسکها بیمه رازی را انتخاب کنند، این مورد در حالی مطرح میشود که بیمه رازی بازاریابی هجومی همراه با سودمحوری را در دستور کار قرارداده و همزمان با افزایش سهم بازار، سوددهی پرتفو با نگاه به حقوق ذینفعان را مورد توجه قرار گرفته است.
وی یادآور شد: دو بخش مهم شرکت شامل مدیریت ریسک و اکچوئری در کنار بخش فنی قرار دارند تا تمام ریسکهای فنی و غیرفنی همواره مورد بررسی قرار گیرد.
معاون اجرایی مدیرعامل بیمه رازی در انتها با اشاره به برگزاری همایش سراسری مدیران شعب و ستاد بیمه رازی گفت: همایش مذکور به صورت کارگاهی و با پنج نشست گروهی برگزار شد.
جوادی تصریح کرد: در این همایش مطالبات نمایندگان و شبکه فروش از سوی مدیران شعب به مدیران فنی منتقل و بعد از بررسیهای فنی، خروجی مطالبات به هیئت عامل شرکت ارجاع، بخشی از انتظارات برآورده و دغدغهها برطرف شد.
وی خروجی این همایش را بسیار تاثیرگذار دانست و یادآور شد: در آینده نزدیک با بررسی خروجی همایش گذشته، اهداف شرکت و دغدغه نمایندگان، همایشهای بعدی که به صورت مستمر برگزار خواهد شد، مثمر ثمر خواهد بود.
برچسب ها :بازار بیمه ، بیمه رازی ، محصول جدید
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰