تاریخ انتشار : شنبه 6 اردیبهشت 1404 - 15:20
کد خبر : 88700
چاپ خبر
دیدگاهها برای معرفی سیاست های جدید اعتباری بانک توسعه صادرات ایران به شرکتهای صادراتی بسته هستند
معرفی سیاست های جدید اعتباری بانک توسعه صادرات ایران به شرکتهای صادراتی

اخبار پولی مالی-طبق برنامه ریزی صورت گرفته، سیاستهای اعتباری جدید بانک توسعه صادرات ایران در قالب طرح الماسان توسط شعب مختلف برای مشتریان تبیین میشود.
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، معرفی محصولات و سیاستهای اعتباری بانک راهکاری برای جذب مشتریان جدید و ارتباط بیشتر با شرکتهای صادرات محور است.
به همین منظور مسئولان شعبه کرج بانک توسعه صادرات ایران با هدف گسترش تعاملات با شرکتهای صادرات محور در دیدار با مدیران شرکت تولیدی شیوا به تبیین خدمات ارزی و ریالی و معرفی سیاستهای اعتباری بانک در قالب طرح الماسان پرداختند.
در این دیدار سعید پاشایی معاون به همراه جمعی از مسئولان شعبه کرج ضمن بازدید از خط تولید شرکت شیوا در نشستی با مدیران شرکت بر ادامه همکاریهای متقابل تاکید کردند.
نمایندگان بانک توسعه صادرات ایران با تشریح بستههای متنوع خدمات بانک به سوالات مطرح شده در خصوص خدمات ارزی توضیحات و پاسخهای لازم را ارائه کردند.
گفتنی است؛ شرکت تولیدی شیوا با بهرهگیری از ۱۲۰۰ نفر نیروی کار در دو شهرک صنعتی هشتگرد و فیروزکوه در زمینه تولید انواع پاستیل، مارشمالو، کیک، کروسان، نسکافه، شکلات صبحانه و … جهت مصارف داخلی و صادراتی فعالیت دارد و در سال ۱۴۰۳ ارز حاصل از صادرات این شرکت بیش از نه میلیون دلار بوده است.
برچسب ها :بانک توسعه صادرات ، تامین مالی ، تولید ، سیاست های جدید اعتباری بانک توسعه صادرات ایران ، شرکت های صادراتی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰