مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) منجر به بهبود طرحها میشود
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران، «روحالله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران و «علی قاسمی» سرپرست اداره کل توسعه سرمایه انسانی ضمن حضور در ساختمان مدیریت شعب استان گلستان با کارکنان مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان بانک (CRM) دیدارکردند.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان ضمن تأکید بر لزوم شناسایی دقیق هویت مشتریان، اظهارداشت: شناسایی هویت مشتریان از ملزومات اساسی برای دستهبندی مشتریان و به دنبال آن تشکیل باشگاه مشتریان بانک است.
وی عملکرد مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) را در راستای تقویت بازاریابی دانست و افزود: CRMبا پرستاری از مشتریان بانک میتواند منجر به تقویت فرآیند بازاریابی و جذب منابع شود، همچنین این مرکز با افکارسنجی مشتریان و تمرکز بر نیازمندیها، علایق و سلایق آنها میتواند دادههای ارزشمندی را برای بهینهسازی طرحهای بانک در اختیار اولیای معظم بانک قرار دهد.
در ادامه این نشست «علی قاسمی» سرپرست اداره کل توسعه سرمایه انسانی بانک نیز ضمن قدردانی از زحمات کارکنان مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) تصریح کرد: با توجه به ضرورت شکلگیری ارتباط و تعامل دوسویه بین بانک و مشتریان، تقویت مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) یکی از اولویت های بانک قرضالحسنه مهر ایران است.
سرپرست اداره کل توسعه سرمایه انسانی بانک ضمن اشاره به ضرورت انتقال تجربه بین همکاران بیان کرد: برگزاری کارگاههای انتقال تجربه میتواند به کاهش خطا و بهبود عملکرد کارکنان کمک کند.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰