مجوز فعالیت بیمه پردیس ازسوی بیمه مرکزی صادر شد
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بینالملل بیمه مرکزی، مجوز فعالیت شرکت بیمه پردیس، پس از طی فرآیندهای مرتبط برای اخذ پروانه صادر شده و شرکت بیمه پردیس از تاریخ صدور پروانه، مجاز به انجام عملیات بیمه ای در تمام رشته های بیمه (اموال، اشخاص و مسئولیت)خواهد بود.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!براساس این گزارش، معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی، طی نامه ای صدور مجوز این شرکت را تبریک گفت و افزود: اینک که به لطف خداوند متعال و تلاش مستمر دستاندرکاران، پروانه فعالیت آن شرکت صادر شده، ضمن تبریک به مدیرعامل(یحیی میرزائی پری) و اعضای هیئت مدیره، مدیران، کارکنان و سهامداران شرکت سهامی بیمه پردیس ، انتظار می رود تا با توسعه محصولات فناورانه مورد نیاز، خدمات بیمه ای را به صورت کاملاً دیجیتال و با استفاده از ابزارها و تکنولوژی های روز و هوشمند از قبیل هوش مصنوعی و نرم فزار تخصصی هسته بیمه گری روزآمد به بیمه گذاران ارائه کند.
بنیادی در این نامه خواستار افزایش پوشش بیمه ای در مناطق کمتر توسعه یافته با توسعه ابزارهای بیمه گری هوشمند، نظارت برخط و هوشمند بر زنجیره فرایندهای شرکت، پیشگیری و مدیریت تقلبات و خطاهای احتمالی انسانی، افزایش رضایتمندی بیمه گذاران از طریق افزایش دقت و سرعت در رسیدگی به درخواست های صدور، اعلام و پرداخت خسارت عادلانه به صورت برخط، ارائه گزارشات ریسک سنجی برخط از جزئیات مؤثر در پارامترهای رشته های بیمه ای با استفاده از داشبوردهای مدیریتی هوش تجاری، همکاری برای رشد و توسعه سریعتر محصولات و ابزارهای نوین بیمه ای و ایجاد هم افزایی همگرا در زیست بوم نوآوری صنعت بیمه کشور شد.
معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی همچنین با اشاره به نقش نظارتی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و نظارت بر عملکرد این شرکت در چارچوب قوانین و مقررات مربوط بر اجرای موارد زیر از سوی آن شرکت تاکید کرد:
۱- تمام کارکنان آن شرکت به ویژه کارکنان کلیدی تأیید صلاحیت شده برای تصدی سمتهای مختلف باید در چارچوب ضوابط و مقررات مربوط فعالیت نمایند و در صورتی که به هر علت، تغییر هر یک از کارکنان کلیدی آن شرکت مدّ نظر باشد لازم است قبلاً فرد واجد شرایط دیگری برای احراز صلاحیت حرفهای به بیمه مرکزی معرفی شود.
۲-ضروری است ترتیبی اتخاذ نمایند تا در اسرع وقت اعضای هیئت مدیره شرکت تکمیل شده و براساس نمودار تشکیلاتی شرکت، نسبت به جذب نیروهای متخصص از جمله انتخاب اکچوئر رسمی اقدام شود.
۳-رعایت تمام موارد مندرج در اساسنامه آن شرکت که به تأیید بیمه مرکزی رسیده است و نیز رعایت تمام الزامات مقرر در قانون مبارزه با پولشویی و آییننامهها و دستورالعملهای اجرایی آن الزامی است.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰