لزوم ظرفیتسازی برای ارتقاء شبکه فروش بیمه سینا
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ علی صلاحینژاد در جمع شبکه فروش خوزستان با تاکید بر اهمیت جایگاه نمایندگان در کسب و کار بیمه، آنها را مالکان اصلی شرکت دانست و افزود: شبکه فروش، بخش خصوصی صنعت بیمه محسوب میشود و با ظرفیتسازی در این بخش میتوان به رشد و توسعه دست یافت.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!وی همچنین نمایندگان را به افزایش دانش فنی و اطلاعات بیمهای از طریق حضور در دورههای آموزشی معتبر تشویق و تاکید کرد که هر نماینده باید به منزله یک شعبه مستقل عمل کند.
مدیرعامل بیمه سینا در ادامه از تهیه دستورالعمل خدمات رفاهی ویژه نمایندگان همانند تجهیز دفاتر خبر داد و بر فراهمسازی امکانات رفاهی در این بخش تاکید کرد.
صلاحینژاد با اشاره به افزایش حدود اختیارات و دسترسیهای نمایندگان به عنوان گامی تشویقی افزود: در حال حاضر بستر مناسبی برای فروش بیمههای زندگی فراهم شده است و دو طرح جدید بیمهای در این حوزه به زودی رونمایی خواهد شد.
وی در پایان از نمایندگان خواست تا با فضای مجازی همسو شده و از این ابزار برای افزایش فروش خود نهایت استفاده و بهره برداری را داشته باشند.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰