مدیرعامل بیمه کوثر بیان کرد:
ضرورت گفتمان سازی در تحقق اهداف صنعت هوشمند

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، ابوالفضل آقادادی مدیرعامل شرکت بیمه کوثر در نهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد بکارگیری ظرفیت های نوآورانه در صنعت بیمه ضمن تبریک ایام ماه رجب و خیرمقدم به حاضرین خاطرنشان کرد اینگونه همایش ها برای گفتمان سازی می تواند در راستای تحقق اهداف صنعت بالاخص رفع نیاز و افزایش رضایتمندی مشتریان با بهره گیری از ظرفیت های نوآورانه گام بردارد.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!ابوالفضل آقادادی بر ارائه ایده های نو و خلاقانه، نوآوری در سطوح محصول، فرایند، جایگاه و الگو در راستای تحول دیجیتال و هوشمندسازی و در گذار از مدیریت سنتی معرفی نمود.
وی به صدور آنلاین بیمه نامه، اعلام و پرداخت خسارت آنلاین به عنوان نمونه اقدامات بیمه کوثر در نوآوری فرآیند و بیمه سایبری در نوآوری محصول اشاره کرد و برگزاری سه شنبه های نوآورانه در صنعت بیمه را هم یکی از نمودهای الزام نوآوری و هوشمندسازی در صنعت و قابل تقدیر دانست.
به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر و اعلام دبیر همایش در خلال این رویداد ۲ پنل تخصصی با عناوین پنل بهرهمندی از اقتصاد دانش بنیان؛ با تاکید بر نقش نوآوری در مدیریت ریسک و همچنین پنل بهبود فضای کسب و کار و ارائه محصولات جدید بیمهای با بهرهگیری از ظرفیت های نوآورانه به ریاست ابوالفضل آقادادی مدیرعامل بیمه کوثر همراه با سخنرانی و ارایه مقالاتی با موضوعات پویش و پایش روندهای نوآورانه و فناورانه صنعت بیمه؛ بهبود فضای کسب وکار و ارائه محصولات جدید بیمهای با بهرهگیری از ظرفیتهای نوآورانه، سنجش رضایت و نگرش مشتریان در استفاده از اپلیکیشنهای موبایلی و بررسی تأثیر تفکر استراتژیک بر نوآوری و توسعه محصولات جدید بیمهای با برگزار گردید.
برچسب ها :بیمه کوثر ، صنعت هوشمند ، گفتمان سازی ، مدیرعامل بیمه کوثر
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰