تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مهر 1402 - 9:16
کد خبر : 68366
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای صدرنشینی بانک مسکن در شبکه بانکی بسته هستند

در جشنواره شهید رجایی استان کهگیلویه و بویراحمد؛

صدرنشینی بانک مسکن در شبکه بانکی

صدرنشینی بانک مسکن در شبکه بانکی
اخبار پولی مالی_ بانک مسکن رتبه برتر شبکه بانکی را در جشنواره شهید رجایی استان کهگیلویه و بویراحمد از آن خود کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ محمد اکبری مدیر شعب کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی در دو سطح شاخص‌های عمومی و تخصصی گفت: عملکرد بانک در زمینه تخصصی بسیار موفقیت‌آمیز بوده به‌گونه‌ای که در زمینه رشد منابع، میزان وصول مطالبات، نسبت مصارف به منابع و … نمره کامل و در مجموع تمامی شاخص‌های تخصصی ۹۹٫۵ درصد نمره را کسب کرده است.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

اکبری به رشد چشمگیر رتبه بانک مسکن استان نسبت به سال‌های گذشته در میان دستگاه‌ها و بانک‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: جشنواره شهید رجایی در نهادینه سازی فرهنگ بهبود عملکرد در سطوح مختلف دستگاه‌های اجرایی موثر بوده و فرصتی برای شناخت نقاط ضعف و قوت سازمان‌ها فراهم می‌آورد تا سازمان‌ها با تلاش برای بهبود نقاط ضعف، مسیر خدمت‌رسانی به مردم را هموارتر کرده و موجب شادی و رضایت هموطنان شوند.

وی افزود: این جشنواره هر ساله به منظور ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان و معرفی سازمان‌ها و دستگاه‌های برتر برگزار می‌شود که خوشبختانه بانک مسکن در این دوره توانست در شبکه بانکی صدرنشین شود.

اکبری اظهار داشت: کسب رتبه برتر، نتیجه عملکرد استان و کلیه کارکنان در صف و ستاد بوده که باید از تلاش و کوشش همه همکاران تقدیر و تشکر کرد

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.