تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 خرداد 1403 - 12:53
کد خبر : 81860

مدیر عامل بانک سپه کشور در جمع مدیران منطقه گل گهر:

شما فرماندهان اقتصادی کشور هستید

شما فرماندهان اقتصادی کشور هستید
اخبار پولی مالی-دکتر ابراهیمی مدیر عامل بانک سپه در جمع مدیران منطقه گل گهرگفت: یکی از ویژگی های بارز شرکت گل گهرتلاش مخلصانه همه مدیران این شرکت برای تسریع حرکت رو به جلو است. وی با تشکر از توجه و نگاه ویژه به ارزش های دینی در منطقه گل گهر تصریح کرد: شما رزمندگان و فرماندهان اقتصادی کشور هستید پس باید با برنامه محوری و با نگاه مالی به پیش بروید.

به گزارش اخبار پولی مالی، دکتر پرتوافکنان عضو هیأت مدیره بانک سپه نیز مدیریت نقدینگی را بسیار مهم عنوان و تصریح کرد: پروژه ها را اولویت بندی کنید و پروژه هایی که درصد پیشرفت بالاتری دارند و یا پیش بینی برگشت نقدینگی بیشتری می کنید را در اولویت قرار دهید.

همچنین دکتر سروش مدیر عامل شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید نیز با تجلیل از تلاش های مدیر عامل شرکت گل گهر در توسعه و تکمیل پروژه های این منطقه گفت: تقویت نیروی انسانی و توجه به توسعه و آموزش را در دستور کار قرار دهید. وی ادامه داد: شرکت های منطقه گل گهر مسیر دانش بنیان شدن را با قدرت ادامه دهند. دکتر سروش از حمایت های بانک سپه که منجر به رشد شرکت های منطقه گل گهر شده نیز تشکر کرد.

لازم به ذکر است مدیر عامل بانک سپه، مدیر عامل شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید و هیأت همراه ایشان قبل از این جلسه با حضور در پروژه های منطقه گل گهر از  مراحل مختلف بهره برداری تا تولید فولاد در کارخانجات صنعتی منطقه بازدید کردند.

در این بازدید از پروژه های شرکت گهر انرژی، شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر، شرکت جهان فولاد سیرجان و شرکت های معدنی و صنعتی گل گهر و گهر زمین بازدید به عمل آمد و در جریان آخرین تحولات و دستاوردهای منطقه قرار گرفتند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.