شبکه فروش بیمه آسیا ارزشمند ترین سرمایه شرکت است

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، در این مراسم مجتبی حیدری، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا ضمن قدردانی از تلاش های مستمر شبکه فروش اظهار داشت: شبکه فروش بیمه آسیا ارشمندترین سرمایه شرکت است و بیمه آسیا با همکاری و همدلی شبکه فروش نقش موثری در موفقیت و رشد این مجموعه ایفا می کند.
ایشان با تأکید بر نگاه فنی به فعالیت ها افزود: هر ریسکی یک قیمت فنی دارد، بنابراین باید به موقع پول را بگیریم، درست سرمایه گذاری کنیم، بهترین خدمات را ارائه دهیم و در کنار آن خسارت ها را منصفانه ارزیابی و به موقع پرداخت کنیم.
ایشان با اشاره به ضرورت هوشیاری و همراهی شبکه فروش در مسیر حرکت بیمه آسیا، بر لزوم کاهش بروکراسی اداری، تقویت فروش رشته های سودده، ارائه خدمات در روزهای تعطیل، تفویض اختیار بیشتر به نمایندگان و همراهی در وصول مطالبات تأکید کرد.
مدیرعامل بیمه آسیا ضمن استقبال از پیشنهادهای نمایندگان، از عملیاتی شدن طرح های همچون تشکیل کارگروه های تخصصی، بازنگری در نرخ ها و طراحی محصولات جدید خبر داد و خواستار توجه جدی نمایندگان به فروش بسته های بیمه ای شخص ثالث و درمان در راستای اصلاح پرتفوی شد. وی با بیان اینکه شبکه فروش باید همواره برای بازار ایده های نو و محصولات مشتری پسند داشته باشد گفت: بیمه آسیا با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی نوین، توسعه بسترهای IT، طراحی محصولات جدید و … شرایط مساعدی برای رشد شبکه فروش فراهم خواهد کرد.
بنابر این گزارش، پیش از سخنان مدیر عامل بیمه آسیا، اعضای هیأت مدیره کانون سراسری انجمن های صنفی و رؤسای انجمن های استانی نقطه نظرات، مسائل و مشکلات خود را بیان و فرامرز خجیر، عضو هیأت مدیره و معاون فنی بیمه های اشخاص و مسئولیت و غلامرضا سرلک، معاون فنی بیمه های اموال در سخنانی راهکارهای لازم درخصوص مسائل و مشکلات نمایندگان را ارائه کردند.
برچسب ها :اخبار پولی مالی ، بیمه آسیا ، پرتفوی ، توانگری ، شبکه فروش
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰