تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 - 17:43
کد خبر : 53748
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سازمان‌ها بیش از همیشه به خلاقیت روابط‌عمومی‌ها نیاز دارند بسته هستند

سازمان‌ها بیش از همیشه به خلاقیت روابط‌عمومی‌ها نیاز دارند

سازمان‌ها بیش از همیشه به خلاقیت روابط‌عمومی‌ها نیاز دارند
اخبار پولی مالی_ سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در پیامی به مناسبت «هفته روابط‌عمومی و ارتباطات» خطاب به دست‌اندرکاران این حوزه تبریک گفت.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات، در بخشی از این پیام آمده است: «اینجانب با تبریک هفته ارتباطات و روابط‌عمومی به تمامی دست‌اندرکاران این عرصه، از درگاه ایزد متعال برای ایشان توفیق روزافزون و سلامتی و نیک‌روزی مستدام مسئلت دارم و به ایشان عرض می‌کنم سازمان‌ها، امروز بیش از همیشه به شما، برنامه‌های متهورانه، خلاقیت و تفکرتان نیازمندند.»

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

«دست‌اندرکاران معظم حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی

با سلام و احترام

همانطور که می‌دانید در عصری زندگی می‌کنیم که انفجار اطلاعات، دسترسی به اطلاعات و سرعت انتقال و گردش آن، شفاف‌سازی همه‌جانبه و اشتراک‌گذاری فعالیت‌ها، فراگیری رسانه‌های اجتماعی و حضور بیش از نیمی از مردم جهان در این رسانه‌ها، از مختصات بارز آن است. آنچه مشهود است این است که رسانه‌های اجتماعی سبب بروز انقلابی واقعی در صنعت ارتباطات و روابط‌عمومی در قرن حاضر شده‌اند. به‌طوری‌که محتوای منتشر شده در این فضا بیشتر از سایر ابزارهای ارتباطی، مصرف‌کننده نهایی را مورد هدف قرار می‌دهد.

با در نظر گرفتن چنین ویژگی‌هایی، دیگر نمی‌توان توقع داشت شیوه‌های ارتباطی و روابط‌عمومی مرسوم که تا چند سال پیش پاسخگوی نیاز سازمان‌ها بود، امروز نیز مفید واقع شوند. از این‌رو ضروری است فعالان این حوزه با تلاشی جهادی و غیرتمندانه نسبت به روزآمدسازی شیوه‌ها و ابزار مورد استفاده اقدام کرده و تهیه و تولید خبر و محتوای مبتنی بر واقعیت، در کوتاه‌ترین زمان ممکن را سرلوحه امور خود قرار دهند و چنان ورزیده و هوشمند فضای ارتباطی و رسانه‌ای حول سازمان خود و حتی محیط‌های کلان اجتماعی، سیاسی و… تأثیرگذار بر آن را پا‌یش کنند که بتوانند در اسرع زمان پاسخگوی بحران‌ها و نیازها باشند.

در این میان مدیریت جامعه رسانه‌های اجتماعی، تولید محتوای چند رسانه‌ای، مشاوره‌های تخصصی و ارتباطات دیجیتال و آنلاین از شاخص‌ترین حوزه‌های عملیاتی حال حاضر روابط‌عمومی‌ها است که نیازمند توجه ویژه و آموزش و پرورش نیروهای زبده است.

با توجه به اینکه در عرصه ارتباطات، تولید محتوا به خصوص محتوای مکتوب یا مصور در حیطه عمل و تخصص روابط‌عمومی‌هاست می‌توانیم بگوییم مهمترین ابزار و به بیانی برگ برنده در مدیریت ارتباط سازمان‌ها با مخاطبان در دست ایشان است. چراکه ابزارهای ارتباطی، هرچند قدرتمند، نیازمند محتوای غنی، واقعی و مخاطب‌پسند برای انتشار و به تبع آن، جایگاه‌یابی و جذب مخاطب هستند. پس مزیت اصلی در رقابت میان اضلاع مثلث ارتباطات و ابتکار عمل در این محدوده، در دست روابط‌عمومی است.

اینجانب با تبریک هفته ارتباطات و روابط‌عمومی به تمامی دست‌اندرکاران این عرصه، از درگاه ایزد متعال برای ایشان توفیق روزافزون و سلامتی و نیک روزی مستدام مسئلت دارم و به ایشان عرض می‌کنم سازمان‌ها، امروز بیش از همیشه به شما، برنامه‌های متهورانه، خلاقیت و تفکرتان نیازمندند.

 

 

 

اخبار پولی مالی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه