رشد ۴۰ درصدی فروش نقدی نمایندگان بیمه سینا
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی یمه سینا؛ مهدی خالدیمهر با اشاره به برگزاری جشنواره “فروش نقدی محصولات بیمهای” در راستای اهداف کلان ابلاغی، افزایش کارایی و ارتقاء بهرهوری بیان داشت: این جشنواره همزمان با فرا رسیدن بیست و یکمین سالروز تاسیس بیمه سینا از روز ۲۸ آبان به مدت دو ماه برگزار گردید که با تلاش و پیگیری شبکه فروش و حمایت های معاونین و مدیران، شاهد عملکرد مطلوب نمایندگان در این جشنواره بودیم.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!وی افزود: حضور بیش از ۹۰ درصد نمایندگان در جشنواره فوق و فروش نقدی بیش از ۲۶ هزار فقره بیمهنامه در رشتههای مختلف اموال و حوادث انفرادی در مدت یاد شده، با تولید حق بیمهای بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال مؤید این تلاش بوده است.
خالدیمهر گفت: بررسی عملکرد نمایندگان در مدت برگزاری جشنواره نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حاکی از افزایش ۴۰ درصدی فروش نقدی محصولات بیمهای است که این مهم مشخصاً به ایجاد نقدینگی مناسب، بهبود ارائه خدمات به بیمهگزاران و همچنین توسعه بازار کمک شایانی کرده است.
مدیر بازاریابی ضمن تقدیر صمیمانه از تلاشها و زحمات نمایندگان و شبکه فروش و ابراز خرسندی از انگیزه مضاعف آنها برای حضور هرچه بیشتر در بازار بیمه افزود: بر اساس سیاستهای ابلاغی مدیریت ارشد و همچنین تاکید سرپرست معاونت فروش و بازاریابی، برگزاری جشنوارههای متنوع برای شبکه فروش و بیمهگذاران در دستور کار قرار گرفته تا علاوه بر پویایی مستمر در فعالیت نمایندگان، شاهد ارائه هرچه بهتر خدمات و محصولات بیمهای به بیمهگزاران گرامی باشیم.
برچسب ها :بیمه سینا ، فروش نقدی ، توانگری، پرتفو، درآمد، بیمه گری، بیمه گذار، بیمه عمر ، شخص ثالث، بیمه نامه، اخبار پولی مالی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰