تاریخ انتشار : یکشنبه 1 خرداد 1401 - 15:59
کد خبر : 18951
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رشد قابل توجه پرداخت تسهیلات صندوق قرض الحسنه شاهد بسته هستند

در دو ماه نخست 1401 رخ داد:

رشد قابل توجه پرداخت تسهیلات صندوق قرض الحسنه شاهد

رشد قابل توجه پرداخت تسهیلات صندوق قرض الحسنه شاهد
اخبار پولی مالی- صندوق قرض الحسنه شاهد با حمایت های بنیاد شهید و امور ایثارگران توانسته در دو ماهه نخست سال 1401 رشد قابل توجه ای در پرداخت تسهیلات به اعضاء نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

به گزارش اخبارپولی مالی به نقل از روابط عمومی، بر اساس گزارش عملکرد دو ماهه نخست سال ۱۴۰۱ صندوق قرض الحسنه شاهد در بخش پرداخت تسهیلات به اعضاء رشد چشمگیری نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ مشاهده می شود.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

بر این اساس از ابتدای سال تا ۳۱ اردیبهشت ماه، صندوق توانسته ۹۷۹۷ فقره تسهیلات به مبلغ ۳/۷۷۱/۹۰۶/۰۰۰/۰۰۰ ریال به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر پرداخت نماید که نسبت به سال گذشته رشد قابل توجه ای داشته است.

صندوق قرض الحسنه شاهد به عنوان یک نهاد خدمتگزار به خانواده های معظم و معزز شهدا و ایثارگران وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران توانسته با برنامه ریزی های صورت گرفته، حمایت های دکتر سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون محترم رییس جمهور و ریاست عالی بنیاد، همراهی و عنایت جناب آقای طاهر موهبتی، معاون محترم توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد و همکاران ایشان در سال ۱۴۰۱ گام های بلندی در راستای خدمت به جامعه هدف بردارد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه