جباری در بازدید سرزده از شعبه دکتر فاطمی تأکید کرد
رسالت بیمه ایران، ارائه خدمت بی نظیر به مردم

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، علی جباری در جریان این بازدید ۳ ساعته ضمن گفت و گو با همکاران ادارات خسارت، صدور و مالی شعبه فاطمی، رسالت بیمه ایران را ارائه خدمات بی نظیر به مردم و جلب رضایت آنها اعلام کرد. وی خواستار تلاش و مشارکت بیشتر در کنار شناسایی نیازهای بیمهای بیمه گزاران توسط خانواده بیمه ایران شد و یکی از وظایف دوره جدید مدیریتی این شرکت را رسیدن به دوران اوج ایران دانست. دکتر جباری همچنین ضمن بررسی وضعیت پرتفوی شعبه، راهکارهای قابل استفاده برای رفع موانع احتمالی جهت جذب بیشتر پرتفوی شعبه را اعلام و تأکید کرد؛ همکاران شعبههای خسارتی در خط اول ارتباط با مردم هستند و همین موضوع اهمیت خدمترسانی خوب به مردم را مضاعف میکند. مدیرعامل شرکت بیمه ایران ضمن تأکید بر این مسئله که تعداد بالای نمایندگان بیمه ایران یک مزیت رقابتی در جریانهای بیمهای است؛ استفاده از پناسیل شعبه جهت صدور انواع بیمهنامهها را نیز مورد ارزیابی و دستورات لازم در این خصوص را صادر کرد.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!
برچسب ها :بیمه ایران ، پرتفوی ، توانگری،بیمه ایران من، کارگزاری بورس بیمه ایران، صنعت مالی،نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک و بیمه، بیمه تولیدی، صنعت بیمه، بیمه مناطق آزاد، بازار سرمایه
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰