تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1402 - 21:20
کد خبر : 55544
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دیدار رئیس‌کل بیمه مرکزی و دبیرکل سندیکای بیمه‌گران از غرفه‌ی بیمه دی بسته هستند

دیدار رئیس‌کل بیمه مرکزی و دبیرکل سندیکای بیمه‌گران از غرفه‌ی بیمه دی

دیدار رئیس‌کل بیمه مرکزی و دبیرکل سندیکای بیمه‌گران از غرفه‌ی بیمه دی
اخبار پولی مالی_ در آغازین روز از برگزاری پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور (بورس، بانک، بیمه) رئیس‌کل بیمه مرکزی و دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران، در محل غرفه‌ی بیمه دی حضور یافتند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه دی، در این دوره از نمایشگاه که ۱۶ خردادماه ۱۴۰۲ و با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران و مقامات ارشد سازمان‌های اقتصادی افتتاح گردید، بهزادپور دیدار رئیس‌کل بیمه مرکزی و دبیرکل سندیکای بیمه‌گران از غرفه‌ی بیمه دیرئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا و هیئت همراه ایشان با حضور در محل غرفه‌ی بیمه دی، با قائم مقام این شرکت صلاحی‌نژاد دیدار نموده و ضمن گفت‌و‌گو، با خدمات نوین بیمه دی که از طریق سامانه و اپلیکیشن «دِی‌دار» ارائه می‌شود، آشنا شدند.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

در این روز، همچنین سید محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران نیز، در غرفه‌ی بیمه دی حضور یافته و با مدیران ارشد این شرکت به بحث و تبادل نظر پرداخت.

شایان ذکر است؛ غرفه‌ی شرکت بیمه دی در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور (بورس، بانک، بیمه) در سالن ۳۵ دایر بوده و این رویداد تا پایان هفته‌ی جاری، در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران به کار خود ادامه خواهد داد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه