تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 - 15:00
کد خبر : 54381
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای درخواست تکمیل اطلاعات و ثبت‌نام در سجام بسته هستند

درخواست تکمیل اطلاعات و ثبت‌نام در سجام

درخواست تکمیل اطلاعات و ثبت‌نام در سجام
اخبار پولی مالی_ سهامدارانی که تاکنون در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) ثبت نام نکرده و یا حساب کاربری‌شان نیاز به بروز رسانی دارد، در اسرع وقت اقدامات لازم را در این خصوص انجام داده تا خللی در پرداخت سود و مطالبات ایشان در موعد مقرر از طریق سامانه سجام به وجود نیاید.

به گزارش اخبار پولی مالی، مقتضی است آن دسته از سهامدارانی که تاکنون در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به آدرس sejam.ir ثبت نام ننموده و یا حساب کاربری ایشان در سامانه مذکور نیاز به بروز رسانی دارد، در اسرع وقت اقدامات لازم را در این خصوص انجام داده تا خللی در پرداخت سود و مطالبات ایشان در موعد مقرر از طریق سامانه سجام به وجود نیاید.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

با عنایت به برنامه افزایش سرمایه پست بانک، تکمیل بودن آدرس پستی و دیگر شناسه های دسترسی (شماره تلفن همراه و ثابت) در سامانه مزبور، می تواند به منظور اطلاع رسانی سهامداران، بانک را یاری نماید.

امور سهام بانک به آدرس خیابان میرزای شیرازی پایین تر از خیابان شهید مطهری شماره پلاک ۲۰۴ با شماره تلفن ۸۱۵۶۱۱۲۲ آماده ارائه راهنمایی های لازم در این خصوص در صورت لزوم خواهد بود.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه