تاریخ انتشار : دوشنبه 19 خرداد 1404 - 14:19
کد خبر : 89691
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای خدمات جدید و به‌روز، پاسخ روشن ما به نیازهای مشتریان است بسته هستند

مدیرعامل بانک اقتصادنوین:

خدمات جدید و به‌روز، پاسخ روشن ما به نیازهای مشتریان است

خدمات جدید و به‌روز، پاسخ روشن ما به نیازهای مشتریان است
اخبار پولی مالی-هدف بانک اقتصاد نوین دستیابی به رتبه‌های برتر در تمامی شاخص‌هاست و برای تحقق این هدف، باید با سرعت و دقت، به‌ویژه در حوزه فناوری و خدمات نوین بانکی، حرکت کنیم.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، محمدرضا حسین‌زاده,مدیرعامل بانک اقتصادنوین در گردهمایی همکاران ستادی با تاکید بر جایگاه خوش‌نام این بانک در نظام بانکی کشور، گفت: هدف ما دستیابی به رتبه‌های برتر در تمامی شاخص‌هاست و برای تحقق این هدف، باید با سرعت و دقت، به‌ویژه در حوزه فناوری و خدمات نوین بانکی، حرکت کنیم.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

حسین‌زاده با اشاره به تحولات سریع در حوزه تکنولوژی، بر ضرورت طراحی محصولات و خدمات نوآورانه و متناسب با نیاز روز مشتریان تاکید کرد و افزود: شعب بانک باید از حالت سنتی فاصله گرفته و به مراکز مشاوره مالی تبدیل شوند.
او رشد شاخص‌های عملیاتی و افزایش ارزش سهام بانک را نتیجه مصرف هدفمند منابع دانست و تصریح کرد: موفقیت‌های نسبی کافی نیست؛ ما باید به‌صورت پیوسته به سمت اهداف بزرگ‌تر حرکت کنیم.
او همچنین توجه به سرمایه انسانی را عاملی کلیدی در پیشرفت بانک دانست و گفت: آموزش‌های به‌روز، جانشین‌پروری، تفویض اختیار و فرهنگ سخت‌کوشی و نظم، از عواملی است که چابکی و پایداری سازمان را تضمین می‌کند.
محسن زرندی‌مقدم، رئیس هیئت‌مدیره بانک اقتصادنوین نیز در این گردهمایی گفت: مسیر پیشرفت در نظام بانکی از خلاقیت و نوآوری می‌گذرد.
وی با اشاره به فضای رقابتی حاکم بر صنعت بانکداری، افزود: باید از تجربیات موفق الگو بگیریم و با اشاعه دانش، همدلی و یادگیری مداوم، سازمان را به سمت عملکردی درخشان‌تر هدایت کنیم.
زرندی‌مقدم همچنین رفع گلوگاه‌های اجرایی و تقویت نقش پشتیبانی ستاد از واحدهای صف را از اقدامات مهم بانک برشمرد.
در ادامه این نشست، محمدباقر محمدزاده‌مقدم، عضو هیئت‌مدیره و معاون مالی بانک اقتصادنوین نیز با اشاره به رشد چشمگیر منابع بانک در ماه‌های اخیر، تاکید کرد: جذب منابع تنها زمانی موثر است که در کنار آن، پرداخت هدفمند تسهیلات و وصول موثر مطالبات نیز انجام شود.
او افزود: توازن میان این سه شاخص، شرط حفظ سلامت مالی بانک و پیش‌نیاز موفقیت در بازار رقابتی امروز است.
گفتنی است، گردهمایی سالانه کارکنان ستادی بانک اقتصادنوین با شعار «عهدمان روشن است، همدلی تا موفقیت» در مرکز همایش‌های خلیج فارس ایران‌مال با حضور بیش از ۸۰۰ نفر از پرسنل برگزار شد. در این رویداد، علاوه بر مرور عملکرد بانک از ابتدای سال تا پایان اردیبهشت، برنامه‌های راهبردی تا پایان سال نیز تشریح شد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه