تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402 - 15:52
کد خبر : 53220
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حضور مدیرعامل بیمه دی در اولین کنفرانس ملی بازاریابی بیمه بسته هستند

حضور مدیرعامل بیمه دی در اولین کنفرانس ملی بازاریابی بیمه

حضور مدیرعامل بیمه دی در اولین کنفرانس ملی بازاریابی بیمه
اخبار پولی مالی_ اولین کنفرانس ملی بازاریابی بیمه به کوشش انجمن بازاریابی ایران و با ایراد سخنرانی مدیرعامل بیمه دی در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه دی، اولین کنفرانس ملی بازاریابی بیمه با رویکرد جذب و نگهداری شبکه‌ی فروش در تاریخ ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ و با حضور دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران، مدیران عامل و مدیران شرکت‌های بیمه‌ای و نیز جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های کشور در شهر مشهد برگزار شد. در این همایش، موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی، به عنوان یکی از سخنرانان اصلی، ضمن اشاره به گزارش‌های مطالعاتی داخلی و بین‌المللی، به چالش‌ها و فرصت‌های جذب و نگاهداشت شبکه‌ی فروش پرداخته و لزوم توجه بیشتر به ایشان را، از جمله شروط رشد و بهینه‌سازی صنعت بیمه برشمرد.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

مدیرعامل بیمه دی، از نمایندگی‌ها به عنوان اولین ورودی به شرکت‌های بیمه‌ای یاد کرده و خاطر نشان کرد، شبکه‌ فروش نقش مهمی در قضاوت عمومی نسبت به برندهای بیمه داشته و می‌توانند در تجربه‌ی خوشایند مشتری و ایجاد خاطره‌ای ماندگار در اذهان مشتریان، سهم به سزایی داشته باشند. وی همچنین با بیان برخی چالش‌ها در این زمینه، به جذب نمایندگان غیرمتخصص اشاره کرده و گفت؛ در فرآیند جذب، گاهی افرادی مورد توجه قرار می‌گیرند که با وجود تحصیلات دانشگاهی، از آموزش کافی بهره‌مند نبوده و دانش و مهارت لازم را ندارند. از این رو به نظر می‌رسد شرکت‌های بیمه‌ای می‌بایست نسبت به امر آموزش، توجه بیشتری مبذول دارند.

موهبتی با تأکید بر نقش حمایتی شرکت‌های بیمه از نمایندگان اظهار داشت؛ شعب نمی‌بایست به عنوان رقیبی برای نمایندگان به حساب آیند، بلکه بهتر است با ایفای نقش تسهیل‌گر، حامی ایشان باشند و با تخصیص بسته‌های حمایتی انگیزه‌ی شبکه‌ی فروش را حفظ و تقویت نمایند. وی با بیان این که؛ جهان امروز هرچه بیشتر و سریع‌تر به سوی دیجیتالی شدن در حرکت است، گفت؛ عرصه‌ی کسب و کار دیجیتال نـَه تنها در رقابت با نمایندگان قرار ندارد، بلکه با بسترسازی لازم از سوی شرکت‌های بیمه و بهره‌مندی از قابلیت‌های آن، می‌تواند کمک شایانی به توسعه‌ی فعالیت‌های شبکه‌ی فروش نماید.

مدیرعامل بیمه دی، نقش بیمه مرکزی ج.ا.ا و سندیکای بیمه‌گران را در احقاق حقوق نمایندگان، حائز اهمیت توصیف نموده و بیان داشت؛ این دو نهاد، توان و قابلیت آن را دارند تا به عنوان چتر حمایتی از شبکه‌ی فروش، وارد صحنه شده و موجب دلگرمی آن‌ها باشند. مهندس موهبتی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد؛ اعطاء اختیارات بیشتر به نمایندگان و حمایت شرکت‌ها و شعب از ایشان، موجب رشد و تحول صنعت بیمه و پدیداری افق‌های تازه در این صنعت باشد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه